Happy b-day to me!

Hvor skal jeg begynne? Okei, jeg har verdens nydeligste venner.. Der må vi starte. Jeg ante fred og ingen fare jeg, da jeg i går kveld tuslet til Malene for syforening. Håret var satt opp i en halvfett tutt, og vel ja, alt tilsa at jeg var forberedt på å få middag servert, og bare ha en bedagelig kveld med skravling og jentekos. Tror dere jeg ble passe sjokkert da jeg kom inn døren og fant hele gjengen syngende med cupcakes og gaver i hendene eller?


Mer eller mindre alle var tilstede! Ja, til og med Karen og Victoria som har flyttet utenbys for jobb og studier var med oss på skype! Fy fader så fantastiske de jentene mine er <3 Unner alle og enhver å føle seg så godt tatt vare på av sine nærmeste. Distre som jeg er, tok jeg ikke engang hintet da jeg så noen “gamle” festballonger i Malenes hage. Haha! Å bli overrasket på det viset er bare den beste følelsen i verden.. Tusen millioner takk!

– Gårskveldens overraskelsesparty –

Nå står mannen på kjøkkenet og lager bursdagsfrokost til meg her. Egg og bacon blir slett ikke feil før vi skal i gang med skoledagen! Håper det står bra til med alle dere også, og at onsdagen blir fin enten dere fyller år eller ei. Jeg vet ihvertfall om ei til som fyller i dag, og det er min fantastiske tante i Stavanger. Gratulerer gange en million til deg også! Tenk at vi begge skulle komme til verden siste dag av august. Hihi, dette er min og din dag!


Føler meg virkelig som verdens heldigste <3

41 kommentarer
    1. Gratulerer så masse til verdens mest naturlige blogger! 😊😊 håper dagen din blir super! Må si den hvertfall har startet bra 🎂😊

    2. Åå så koselig!! Slike venninner er gullverdt. Håper dagen i dag blir like fin, gratulerer så mye med dagen Marthe<3

    3. Gratulerer med dagen fine deg 😀
      For en koselig overraskelse! Er så herlig med sånne venner <3
      Og kos at kjæresten lager bursdagsfrokost. Kos dere, og ha en nydelig dag!

    4. Gratulerer så masse med dagen Marthe 🎉😊 Ny dagen, det fortjene du.
      Dette passar eigentleg ikkje inn i dette innlegget, men må berre få sagt det likevel. Det er noko spesielt med dykk bloggarar frå Kristiansand. Både du, Maren og Kristina er så sprudlande, blide og inspirerande. Alle 3 favoritt bloggarane kjem frå same plass 😄

    5. Gratulerer så mye med dagen, Marthe! Kos deg utrolig mye, og nyt dagen! Du er virkelig den skjønneste bloggeren jeg vet om, og du fortjener alt godt i livet:) jeg er så glad jeg fant denne bloggen og aldri sluttet å lese den, for du ble min favorittblogger med en gang og det er du fortsatt:) Håper du får den perfekte dagen! Stor klem<3

    6. Gratulerer så mye med dagen vakre Marthe!
      Ville bare stikke innom her å høre om du hørt om en forening som heter “friskis og svettis”?
      Vi tilbyr treninger som spinning,core, aerobic, trening med medisin ball og timer med vekter. Siden du er bosatt i Kristiansand kan jeg informere deg om at vi tilbyr timer både i gimlehallen, torridalshallen, vågsbygd samfunnshus, søm, dvergsnes, grim og flekkerøya! Håper du vil ta en nærmere titt på friskis og svettis Kristiansand, kanskje du også vil prøve oss ut? Vi tilbyr 3 gratis prøvetimer uten noe forpliktelser, ta gjerne med ei venninne eller to! Ha en finfin onsdag videre, håper du tar en kikk innom hjemmesiden!
      Mvh Benedicte

    7. Masse Gratulerer med dagen,Marthe! Håper du får en helt super dag, og at du får alt du ønsker deg og mere til! Du fortjener det så mye! Du er virkelig den beste bloggeren jeg hvet om! Håper du får en strålende dag!

    8. GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN, MARTHE ! <3 Har følgt bloggen i mange år og føler nesten jeg kjenner deg ! Du er så sprudlende, søt, nydelig, vakker, positiv og mye mer ! Håper du får en flott bursdag videre skjønne deg <3 MÅ spørre hvor genseren og buksen din er fra ? Nok en gang hipp hipp hurra for deg <3 klem

    9. Hedda Kalfoss: <3 Tuusen takk for det Hedda! Jeg er også vilt glad for at du fant frem til denne bloggadressen og enda følger den. Setter nemlig SÅ stor pris på deg og de herlige tilbakemeldingene du legger igjen her :') Stor klem til deg!

    10. Julie: Hihi, så hyggelig å høre 😀 Det er vel noe med Kristiansand by da som får oss i så godt humør hele tiden. Hehe, mye mulig det er været. Solen skinner jo minst 80% av tiden her 😀

      Tusen takk Julie! <3

    11. Jannicke: Morsomt at du sier det. Det er noen som påpeker det hver gang jeg legger ut et bilde av henne eller oss sammen :’D Ligner visst på alle bestevenninnene mine jeg. Kanskje det er derfor vi klaffer så godt. Hvem vet 🙂

    12. Gratulerer så mye med dagen Marthe 😀 håper du koste deg masse på dagen din! Jeg må bare spørre hva den gode maten de hadde laget til deg er for noe? Det så så godt ut på snapchat!!

    13. Gratulerer så mye med dagen flotte Marthe! Du fortjener alt idag og håper dagen blir super duper .
      Stor klem fra Maiken

    14. Gratulerer med dagen fineste Marthe!❤️ Du fortjener alt godt! Vi er så glad i deg alle sammen!
      Men skal si du fikk et blinkskudd av ziko! Haha! Han likner en sjokkert sel!

    15. Gratulerer så mye med gårdagen, Marthe! Håper den var super, og at du fikk alt du måtte ønske deg <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg