– Hvitt smil på budsjett –

Annonse

– Hvitt smil med Premium White

God søndagskveld kjære, gode dere <3 Har dere hatt en fin helg? Min har vært helt super, men jeg skal ikke skravle hull i hodet på dere om den før i morgen tidlig, for akkurat nå tenkte jeg å presentere dere for hemmeligheten bak det hvite gliset under her. Hehe. Det er snart seks år siden jeg testet tannbleking for første gang, og siden den gang har jeg prøvd både den ene og den andre typen. Noe som har fungert, noe som overhode ikke har fungert, og noe som har fungert så godt at jeg følte hele tanngarden skulle etse av. Det finnes uendelig mange merker å velge mellom, men det kan definitivt være en kunst å finne et produkt som har alt.

Premium White er et slikt produkt. Ikke ga det meg ørlite ising i tennene, det er rimelig (nå på halv pris), og Effektivt med stor E. Ikke bare i forhold til at en behandling er unnagjort på 25 minutt, men også på den måten at du med hånden på hjertet ser forskjell allerede etter runde én. Kombinasjonen av både spray, tannskinner, blekemiddel og led-lys gir akkurat like hvite tenner som de du får av å tømme lommeboken hos tannlegen, og det som jeg likte best var at jeg ikke trengte flere enn fire behandlinger for å oppnå ønsket resultat.

Bleker du tennene dine to gang daglig da så er det altså unnagjort på 48 timer. Jeg vet ikke med dere, men jeg har ihvertfall aldri hørt om noe som kan tilby effektive resultater. I sprøyten med blekemiddel er det dessuten igjen til enda flere behandlinger om jeg skulle ønske å friske opp gliset igjen om en måned eller to, men jeg verken drikker kaffe, røyker eller snuser så så lenge jeg er flink med tannpussen pleier smilet mitt å holde i et år.

For noe avansert tull, tenker du.. Jeg vet, jeg vet. Jeg tenkte akkurat det samme selv da jeg åpnet mappen og fant både spray, blekemiddelsprøyte, tannskinner og oppbevaringsboks der. Haha, det er vir-ke-lig ikke så avansert som det ser ut som. To minutt tar det å støpe disse formene, og så er det bare å bleke i vei. Det følger også to oversiktelige og fine bruksanvisninger med i pakken, men jeg legger likevel med en steg for steg liste under her selv så dere få lese gjennom den før dere eventuelt bestemmer dere for å klikke hjem en pakke.

Slik gjør du:
1.
Kok opp litt vann i en kjele, senke tannskinnene ned i det varme vannet og hold de der i tre små sekund. Ta så opp tannskinnene igjen, putt dem inn i munnen, og bit sammen slik at de former seg perfekt etter tennene dine. Dette gjøres altså bare én gang, og ikke hver gang du skal ta behandlingen.

2. Spray din vanlige tannbørste med litt av denne blå væsken som følger med på sprayboks, og børste tennene i 60 sekunder. Spytt ut blandingen, fyll blekemiddel i de ferdigstøpte tannskinnene og plasser de på tennene dine.

3. Plasser LED-lyset rett innenfor leppene, bit sammen og vent i 25-30 minutt. Når behandlingen er ferdig skyller du munnen din for det som måtte sitte igjen av gelerester, ooog vips du er ferdig!

Her ser dere mitt resultat etter fire behandlinger. Pakken kan dere klikke hjem HER til kampanjeprisen 449kr. Vanligvis koster den 1199kr, så her er det definitivt noen merkbare kroner å spare!

Kanskje noen av dere har testet Premium White allerede? Hva synes dere?
Er det noe dere lurer på så må dere selvfølgelig bare spørre <3

23 kommentarer
    1. Hei Marthe! 🙂 Ser inne på nettsiden at dette er et abonnementsprodukt, men ser også at du selv tror at de fire behandlingene du har tatt vil vare opp mot et år. Betyr det at folk flest bare trenger å bestille én gang, og deretter stoppe abonnementet? Skjønner bare ikke helt hvorfor noen skulle trenge ny forsendelse hver andre måned. Selv røyker og snuser jeg ikke, men drikker kaffe og noen ganger rødvin, så vet liksom ikke helt hvor ofte jeg eventuelt måtte belage med på å gjøre dette.. 🙂

    2. Dette hørtes jo ganske bra ut (og for en hyggelig pris!) Kjapt spørsmål. Du sier det kan vare i ett år med deg, men hvorfor er det en abonnementstjeneste hvis det varer så lenge? Regner med de ikke går ut fra at alle som bestiller røyker, snuser og/eller drikker kaffe haha.

    3. Denne har jeg så lyst til å teste! Jeg har prøvd stripsene til Smilelab en gang, og det var grusomt. Da jeg satt med stripsene fikk jeg full munnen i spytt, men jeg ville ikke svelge det, for da følte jeg at jeg også svelget geleen inni stripsene. Og da jeg var ferdig og skulle skylle munnen, satt all geleen igjen på tennene, og det var veldig ekkelt. Og tennene var bare hvite i en dag… Jaja, bedre lykke neste gang, haha:) Tennene dine ble forresten utrolig hvite og fine! Natta<3

    4. Funker dette faktisk? Har sett mange skrive om det, men aldri blitt helt overbevist.. Men du pleier jo å være veldig ærlig 🙂

    5. Hei!
      Mulig du vet dette fra før, men det kan være veldig skadelig for øynene dine å se på det blå lyset fra lampen. Så pass på øynene dine, og ikke skru den på før du har den i munnen er det beste.

    6. Katarina: Heisann! Abonnementstjenesten er nok bare for de som føler behov for å opprettholde smilet jevnt over. -Men tjenesten er uten bindingstid så med mindre du røyker, snuser eller drikker mye kaffe så ville jeg bare ha mottatt første pakke, avsluttet abonnementet og så heller bestilt en ny pakke når jeg føtle det var behov for det igjen 🙂 Det er ihvertfall sånn jeg liker å gjøre det. Har du aldri bleket tennene før og har et dårligere utgangspunkt enn meg så kan det også hende at du behøver noen flere runder bleking enn det jeg gjorde da, men jeg tror ikke du behøver mer enn en pakke til å begynne med uansett 🙂

    7. Mona: Heisann Mona 🙂 Jeg svarer litt det samme som jeg gjorde til Katarina over her jeg: Abonnementstjenesten er nok bare for de som føler behov for å opprettholde smilet jevnt over. -Men tjenesten er uten bindingstid så med mindre du røyker, snuser eller drikker mye kaffe så ville jeg bare ha mottatt første pakke, avsluttet abonnementet og så heller bestilt en ny pakke når jeg føtle det var behov for det igjen 🙂 Det er ihvertfall sånn jeg liker å gjøre det. Har du aldri bleket tennene før og har et dårligere utgangspunkt enn meg så kan det også hende at du behøver noen flere runder bleking enn det jeg gjorde 🙂 Jeg har jo bleket mine en gang i året i flere år nå 🙂

    8. Hedda Kalfoss: Hahaha, kjenner meg så igjen. Jeg har faktisk ikke prøvd smilelab tror jeg, men en del andre hvor jeg har blitt sittende og sikle etter en halvtime. Hehe. Superekkelt :’D

    9. Benedicte: Ja, når det er så effektivt på meg som allerede hadde ganske hvite tenner fra før så kan jeg ikke skjønne annet enn at det fungerer på alle og enhver. 🙂

    10. Ingrid: Hei Ingrid! Ja, jeg slo det bare på et ørlite sekund der for å få et bilde av den lysende 😀 -Men burde nok ha skrevet det også i innlegget <3

    11. Bra du skriver så utfyllende om produktet! Jeg har hatt litt lyst til å prøve det ut men finner ikke noe på nettsiden hvor ofte det skal brukes! Ser jo at det er et abonnement og at i den første forsendelsen får man nok til 4 ganger, men skal det da gå 1 uke i mellom hver gang? Eller to uker? Skader det tannkjøttet eller tennene om man bleker med kortere mellomrom for å få raskere resultater? Du har en veldig koselig blogg foresten 🙂

    12. Hehe… Spørr tannlegen deres før dere begynner med dette tullet. Ja, det blir pent utenpå, MEN vil ødelegge emaljen på tennene. De vil bli stygge med årene med andre ord…

    13. Dette høres akkurat noe for meg, har prøvd haug med forskjellige tannbleking men aldri følt det har fungert for meg. Men lurte på en ting, når man vil da avslutte abno må man betale noe itillegg?

    14. Heisann! lurer på om skinnene som følger med er til under og overtenner eller er det bare meningen å bruke den på overtennene?

    15. Christine Drage: Heisann Christine! 🙂 Det er helt opp til deg om du vil ta all blekingen på en gang eller om du vil dele det opp og ta litt av gangen, men de fleste tar nok en full behandling utover 4-5 dager. Deretter gjør de ikke noe mer med tennene før neste forsendelse igjen. (hvis de føler de behøver noen flere forsendelser da) 🙂 Nei, jeg tror ikke det har noe å si om du velger å bleke tennene over to, fem eller syv dager så lenge du ikke bleker tennene ihjel ved å ta ny full behandling igjen annen hver uke foreksempel. -Men da skal du bestille mye. Hehe!

    16. Shab: Nei det må du ikke 🙂 Jeg fant dette på nettsiden deres nå om å si opp: Oppsigelsesfrist er innen 14 dager etter fakturadato for Produkt i Tjenesten. Siste dag for oppsigelse er oppgitt på din faktura. Oppsigelse kan skje til kundeservice (se punkt 2) per telefon, e-post eller brev.

      Så lenge du sier opp innen den datoen som står på fakturaen fra første leveranse så betaler du kun for den første 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg