Hyttetur med buorm og stjernehimmel

God dag, god dag kjære dere! Da var vi hjemme igjen i leiligheten etter en helt nydelig morgen og kveld på hytten. At det går an å ha det så forbaska koselig sammen? Jeg skjønner det ikke. To år har vi vært sammen nå i høst, og jeg føler meg enda som en forelsket fjott! Vinden var så kald i går kveld at vi ble sittende inne og fyre i peisen med kortspill og kakao helt til sene natten, og herregud som vi lo og koste oss. Jeg tror ikke vi kom oss i seng før nærmere to på natten, og det var bare såvidt jeg klarte å sovne da også, så oppgiret som jeg var.

Like før sengetid gikk vi nemlig ut på verandaen for litt luft, og det synet som møtte oss på himmelen der, er bare det fineste jeg har sett… Himmelen var så stjerneklar som den bare kan få blitt, og ettersom omgivelsene var bekmørke følte jeg virkelig at jeg så hele melkeveien foran meg. “WAAAOW, Daniel!!” sto jeg og skrek i ekstase, og pekte i vildens sky på stjerneskudd som falt i alle retninger. Haha, skulle tro jeg var fem år, men selv Daniel sa det var en av de flotteste stjernehimlene han hadde opplevd. -Og når han sier det så er det bra.

Ah, nei det var en fryd å våkne opp på dette fine, stille stedet, til sol og utsikten av ferskvann rett utenfor. Vi spiste frokost, tok noen runder med kortspill og pakket sakene våre ganske kjapt i dag tidlig, men vi fikk akkurat det vi ønsket oss denne helgen, og det var noen supre avkoblingstimer fulle av latter og morro <3


Min første buorm fikk jeg forresten også hilse ufrivillig på i dag, og fy fader! Det var på skogsveien tilbake til bilen jeg holdt på å gå rett på den, og satte i et helsikkes brøl da jeg fikk øye på en kullsort, tykk slange foran meg. Jeg har sett hoggorm og slever mange ganger i mitt liv, men dette her er det skrekkeligste jeg har hatt foran føttene mine! Jeg trodde oppriktig at en av dyreparkens krypdyr hadde kommet på avveie så tykk og lang som den var. Daniel ville jo dæve av latter, men jeg måtte faktisk frem med google for å la meg overbevise om at den var norsk og ufarlig. Jeg trodde egentlig at jeg likte slanger jeg, men usj altså. Blir’ke flere blåbærturer på meg i år!


For et idyllisk sted <3 Koser meg glugg her hver eneste gang.

11 kommentarer
    1. Det der så helt nydelig ut! Kjempemisunnelig!
      Legger veldig sjeldent igjen kommentarer, men tenkte du fortjener å høre hvor stor pris jeg setter på bloggen din, og hvor verdsatt innsatsen din er! Bloggen din har så jevnt over et høyt nivå, og den er rett inspirerende:-D En av få blogger jeg blir i rent godt humør av å lese! Tar meg selv også av og til i å bla igjennom arkivet ditt for å få inspirasjon, både på antrekksfronten og på matfronten. Du er helt fantastisk dyktig, og det håper jeg du vet!
      Håper dere koser dere gløgg videre, og at du fortsetter å blogge i den stilen du gjør!:-D

    2. HEREGUD! har det allerede gått 2 år? fysøren, føltes ut som det var igår du og jonas slo opp! en ting jeg lurer på, har du kontskt med jonas?

    3. Hanna: Åh, slike tilbakemeldinger altså! Du er vel herlig <3 Tusen tusen takk for en real søndagsoppmuntring Hanna. Motivasjonen min fikk akkurat en skikkelig boost, og det trengtes akkurat i dag :') Takk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg