Antrekk – 260816

Da var sekken pakket og fredagssnacksen kjøpt inn! Hurra for helg! Ville bare titte innom dere og ønske dere alle en finfin kveld før jeg hopper avgårde på hyttetur. Jeg har bestemt meg for å kjøre leselørdag hjemme i leiligheten i morgen, så i dag er planen bare å ta det helt med ro, fiske, lage god mat og skravle med Daniel rundt det fine bålet som han alltid steller i stand til oss. Gleder meg til å bare koble helt ut for en kveld! Det trengs selv om det bare er en liten uke siden sist. Jentene mine kjenner jeg forresten også at jeg kunne trenge en kveld eller to sammen med nå, men vi har vært så opptatte med de nye studiene våre alle mann at tiden bare ikke har strukket til de siste par ukene! Heldigvis har vi en syforening å glede oss til allerede førstkommende tirsdag <3

– Bukse, belte og genser fra Gina Tricot, Jakke fra Only, Sko fra Mango –

Til tross for at yr meldte gull og grønne skoger, har det vært et skikkelig drittvær her i dag! -Og jeg som dro på skolen i kjole og gladiatorsandaler da.. Fant fort ut at jeg var alene om det. Jaja, nå ser det ut til at solen har tittet frem likevel. Krysser fingrene for at den holder hele kvelden så vi kan kose oss utendørs helt til midnatt.

Vi sees igjen i morgen dere! Ha det bra så lenge <3

28 kommentarer
    1. Så fint antrekk! Her har det også vært dårlig vær i dag, det har regnet hele dagen omtrent. Du er så flink som tar studiedager, og du er så utrolig flink på skolen at jeg blir like imponert hver dag! Nå begynner vi for fullt med lekser og innleveringer, så jeg håper almanakken min kommer på mandag eller tirsdag for nå begynner det å gå surr i leksene. Ha en fin kveld, og en fin dag i morgen<3

    2. Så fint antrekk! Er forholdsvis ny leser, men har tittet litt i arkivet på div kategorier, og tidligere antrekk har vært veldig sommeraktige, selv på høst og vinter, haha. Jeg er skikkelig kald av meg og det første jeg tenkte var at jeg hadde fryst ihjel om jeg hadde kledd meg sånn 🙈 håper på litt inspirerende VARME antrekk som det her fremover ☺️ Og oppskriftene dine er virkelig superinspirerende og gode 👏🏻👏🏻

    3. Det hørtes virkelig koselig ut ! Du får det til å bli kjekt med lekser og sånn i helgene og det digger jeg ! For et fint antrekk ! Elsker genseren og jakken ! Ha en flott lese helg søte vakre deg <3 klem

    4. Jeg har også nettopp startet førsteåret på studiene, og trives så langt med faget. Problemet ligger mer i det sosiale. Sålangt har jeg vært med på mye av aktivitetene under fadderuken, og jeg ser at alle i min faddergruppe har funnet sine gjenger men alene står jeg. Jeg har samboer, en bestevenninne og familie i nærheten, men føler at det ikke er helt sosialt akseptabelt å ikke ha mange venninner på universitetet.. Kjære snille gode Marthe, hva skal jeg gjøre? Hvordan er det hos deg?

    5. Anonym: Daniel studerer mekatronikk ingeniør ved siden av fulltidsjobben sin, så han har det enda mer travelt enn meg om dagen 🙂 Men han stortrives han også <3

    6. Yvonne: Tusen takk Yvonne <3 Alltid stas med nye lesere! Haha, ja det er helt sant det du sier jeg. Det er først nå i høst jeg har fylt garderoben med varmere plagg. Tidligere har jeg hutret meg ihjel for å få gå i skjørt året rundt, men det er det altså slutt på 😀 Høstantrekk skal bli!

    7. Hedda Kalfoss: Takk snille! :’) Koser meg sånn med mine nye utfordringer 😀 Har du blitt bedre kjent med dine nye medelever enda? Håper du trives så langt, til tross for at arbeidet allerede er i gang <3 Du får nyte helgen og bare lade opp batteriene. Det er heldigvis enda to dager igjen av den 🙂

    8. Caroline: Heisann Caroline <3 Å ikke bekymre deg! Jeg har heller ikke rukket å bli ordentlig kjent med noen enda, men vi har hele året på oss til å bli gode venner. Fadderuken handler veldig ofte bare om festligheter og jeg har ihvertfall aldri klart å danne nære bånd på fylla. Jeg tror det blir enklere etterhvert som studiene kommer bedre i gang, man skal begynne å samarbeide litt i grupper og også gjerne lese litt sammen på fritiden. Ikke stress, bare sleng deg på noen av disse "gjengene" i begynnelsen så går det seg til. Jeg lover 🙂 Dere er sikkert mange flere enn akkurat de i din faddergruppe også i klassen som du blir godt kjent med etterhvert <3

    9. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Godt å se at det ikke bare er meg som ikke finner de ordentlig gode vennene ute på byen, men som heller foretrekker å bli kjent med folk i edru tilstand. Håper det ordner seg etterhver for jeg vet at jeg selv er en god venninne med mye humør, omsorg og latter! Lykke til med studiene, digger innleggene dine om dagen 🙂

    10. SV: ja, jeg har blitt kjent med to nye jenter! Jeg kom også i klasse med 4 jenter som jeg gikk på ungdomsskolen med, så de er jeg mye med:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg