The Most Precious Time

Himmel så fort timene har flydd i dag! Dere skulle egentlig ha vært oppdatert for lenge siden, men jeg har rett og slett ikke klart å løsrive meg fra anatomiboken. Ante ikke at jeg hadde en sånn nerd i meg, men faget har blitt så spennende nå at jeg ble sittene fullstendig oppslukt med notatbøkene mine i hele ettermiddag. Ikke vet jeg hva som plutselig fikk cellebiologi til å bli så uhyre interessant, men det er så galt at jeg sitter og dagdrømmer om en master i faget. HA! Men joda jeg skal definitivt konsentrere meg om å komme meg igjennom én eksamen i førsteomgang..

x-default

Dagene er absolutt blitt hakket mer hektiske her i gården, men er det noe jeg alltid sørger for å sette av litt tid til så er det 1. Bloggen og dere lesere 2. En bedre middag med min kjære. Sistnevnte var det første jeg gikk løs på da jeg kom hjem fra skolen i dag og med tennede lys og friske roser på bordet smakte det helt himmelsk med noe så enkelt som kyllingfilet, salat og potetmos. Denne lille middagsstunden rundt bordet hvor vi oppdaterer hverandre på dagsopplevelser og humør finner jeg altså så koselig at jeg nekter å gi slipp.

Næringspåfyll må dessuten til for å holde konsentrasjonen oppe si! Anatomien har jeg nå lagt på hyllen for kvelden, men så fort dere er hilst på skal jeg i gang med regnskap og bilagsortering. Jeg har nemlig et møte med Geiremann etter skolen i morgen! Lurer meg på om han har savnet favorittkunden sin i sommer. -Og om han blir glad for å se at kontoutskriften tilsier en oppgradert høstgarderobe. Høhø <3

– Dinner time is the most precious –

Håper det står bra til med dere alle! Jeg stortrives ihvertfall i min nye, lærerike hverdag.
Livet som student er foreløpig akkurat så bra som dere tidligere i vår lovet meg <3

32 kommentarer
    1. Du er superflink! Glad for å høre at du trives som student! Det er jo såå interessant å lære om noe du virkelig interesserer deg for <3 Er det zerosaft du har i glassene? Så så forfriskende ut haha! 😀

    2. byAnne: <3 I salaten har jeg ruccola, cherrytomat, paprika, fetaost + oljen den ligger i, litt salt og pepper og ristede pinjekjerner. I potetmosen har jeg tre store poteter, 50g smør (+ 25g til når Daniel ikke ser på), 1/2 dl matfløte, litt salt, masse pepper, og 1/2 ts malt muskatkrydder. Beste potetmosen! Testet først ut denne muskaten i dag, og fy søren så godt det ble. Må prøves 😀

    3. Amalie: <3 Tusen takk Amalie. Ja, det er så sant! -Og hva er mer interessant enn kroppen? Ah, nei jeg stortrives. 🙂 Ja, det er zeroh saft jeg har i glassene. Her er det vel villbringebær tipper jeg. Dette er det eneste jeg drikker om dagen!

    4. Så bra du trives så godt med studiene 😀 Jeg og tenkte på master første året faktisk. Nå vil jeg jobbe og anvende kunnskapen i praksis. Kanskje jeg tar master senere i livet. Ikke noe stress i alle fall.

    5. Det så godt ut! Det er så fint å høre at du trives så godt! Jeg må si at jeg blir utrolig motivert av deg, fordi du prater så mye og positivt om studie og lesing:) fortsett med det! Eksamen mestrer du garantert:) Jeg begynte jo på skolen i går, og det går helt greit. Jeg kom ikke i klasse med noen av de venninnene som jeg er med, men det får bare være:) God natt<3

    6. Den potetmosen må jeg prøve 😀 Har du vært med på mye under fadderperioden? Vi har ikke fått hørt så mye om det fra deg!

    7. Så kjekt å høre at du trives så bra ! Håper det fortsetter slik ! Du er veldig flink til å ta vare på alle rundt deg og prioriterer utrolig bra, må jeg si ! Nydelig er du jo og som alltid <3 håper du får en flott dag idag ! Klem

    8. Caroline: Den er veldig god om jeg får si det selv 😀 Angående fadderuken så har jeg ikke vært med på så mye som jeg hadde tenkt i starten. Jeg orker det rett og slett ikke! Heh. Hvis ikke jeg legger meg rundt elleve og står opp seks så får jeg ikke hverdagen til å gå rundt så jeg står heller over alle festlighetene. Det gir meg liksom ingenting 🙂

    9. Hedda: Å det var hyggelig å lese 😀 Kjedelig at du ikke kom i klasse med noen av dine nærmeste, men da blir det bare enda lettere å bli kjent med nye 🙂 Kom heller ikke i klasse med noen kjente på videregående, men fant fort ut av det. Det gjør du også <3

    10. Hei! Jeg er selv sykepleiestudent! Har du noe tips til hvordan du jobber med anatomien? Synes det er så mye!

    11. Jeg må si jeg synes det er enda gøyere å følge deg på bloggen nå som du er student. Da kan man liksom som lesere kjenne seg litt igjen i studiehverdagen og hente litt tips og god inspirasjon fra deg! Når du sier du leser så mye, så blir jeg motivert selv, så det er veldig positivt. 😀 Hva studerer du igjen, sykepleie? 🙂

    12. Takk for middagstips 😀 Hva har du krydret kyllingen med?
      Og så bra du trives med studiene. Jeg skal begynne på Universitet neste sommer i København, og jeg kjenner jeg gleder meg allerede 😀 Ha en nydelig kveld!

    13. Silje: Jaay! Så hyggelig å høre 😀 Skal prøve å komme med litt hyppige tips på studiefronten fremover så alle henger på motivasjonsbølgen i høst 😀 Jeg studerer sykepleie ja 🙂 Utrolig spennende!

    14. Emilie: Bare hyggelig 😀 Det er bare salt og pepepr på kyllingen 🙂 Spennende at du skal starte på universitet i København! Det er en av de fineste byene jeg vet om. Der kommer du ikke til å kjede deg et sekund! 🙂 Tusen takk, det samme må du ha!

    15. Eg ser du trives og koser deg i livet om dagen. Her er det tåkete og regn og ikkje veldig mye sol…..så du får sole deg for oss i Bergen 🙂
      Skole er ganske travelt for oss begge – eg har nå 7 coacher som er mine som eg skal ha på mitt team. De holder på med trening og skal begynne med å trene på klienter 🙂 Veldig spennende tid 🙂
      Lykke til nydeligste du <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg