Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Åh, denne blir nok en gang vanskelig altså. Første skoledag var utrolig spennende, og det har egentlig hele skoleuken vært, men jeg blir likevel helt nødt til å gå for helgen. Det er ingenting, og da mener jeg ingenting som slår en helg som denne her. Hyttekos med god mat, avslapning, lesing, fisking, bål og finvær… Det er jo det beste? Ikke en ting har vi hatt å klage på de siste to dagene. Hele fredagskvelden gikk til supre samtaler ute ved bålet, og med vin i glasset. Hele lørdagskvelden gikk til biffmiddag, stearinlys og kortspill. -Mens formiddagene gikk til studering da. Jeg sier bare JA til mange flere slike helger!

Ukens sang… “Beyonce – Daddy Lesson” Åh, for en nydelig sang. Hørte den for første gang på radioen i går og ble helt i ekstase. For en fin sak! “Starving – Hailee Steinfeld & Grey feat Zedd” hørte jeg også først denne uken, og denne har jeg og spilt tretti ganger siden.

Akkurat nå… Har Daniel og jeg akkurat kommet hjem fra hyttetur med en diger pizza fra pizzabakeren. Gjett om vi skal kose oss nå da? Hele formiddagen gikk til lesing, lesing og mer lesing og selv om jeg foreløpig bare synes det er gøy skal det bli godt med et par timer avslapning også nå. Kanskje vi snurrer den siste Twilightfilmen før vi legger oss? Nja, kjenner jeg oss rett så ligger vi allerede og snorker i bingen om halvannen time.

Ukens bilde… Man kan’ke være like heldig hver gang. Det skal være helt sikkert.

Ukens cravings… Jeg har cravet røkelaks hele forbaska uken. Røkelaks på brødskive med litt av meny sin egg og rekesalat på toppen. Det må dere bare se å smake. Ellers har smoothie vært en gjenganger hver ettermiddag. Det har jo vært helt nydelig vær hver eneste dag hele uken, så hver dag jeg har kommet hjem fra skolen har jeg dratt rett ut på verandaen med en smoothie og lest! Superhyggelig <3

Ukens gullkorn…
Daniel:
Du savner fremdeles ikke det lange håret?
Meg: Nei, men jeg kommer sikkert til å sette i noe extentions i vinter..
Daniel: Åh.. Ja, da får du se og rake håret ditt utenfor leiligheten!
Meg: Hahaha, rake!? Å du er fantastisk…

*Jeg kommer inn i stua i stramme treningstight, klar for powerwalk*
Daniel: Ohoi! Jeg trodde kamelene bare fantes i ørkenen!
Meg: ……. ja det er en high waist tights. De blir sånn!

Ukens nedtur… Okei. Øyeblikket jeg åpnet pensumboken i anatomi og fysiologi og innså hvilken galskap jeg har meldt meg på. 520 svære sider med kroppen på cellenivå, grunnleggende kjemi og tohundre latinske uttrykk jeg ikke aaaner hva betyr. Selv ikke tegningene av DNA molekylene som var avbildet var mulig å forstå seg på. Akkurat da kjente jeg et snev av panikk bre seg over meg. To timer brukte jeg på å forstå de første to sidene, og to timer til brukte jeg på å løse den første oppgaven, men så.. så gikk det fremover! Nå er første kapittel unnagjort og jeg har enda ikke hatt forelesning i det. Hurra! Det er faktisk sant at man får til det man vil!

Nå er jeg klar for en ny, spennende uke! Er dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg