Marthe tipser – Skolevesker

Affiliateslenker

God morgen! Før jeg hopper avgårde til mine aller første forelesningstimer tenkte jeg å tipse dere om mine favoritt-skolevesker fra Nelly. Jeg er sikker på at det er noen som enda jakter på den perfekte håndvesken, sekken eller bagen å ha skolebøker i, så her har jeg plukket meg ut tretten favoritter. Noe på budsjett, og noe på ikke-budsjett. Personlig ville jeg nok aldri ha klikket hjem en veske til over 3000kr uansett hvor god kvalitet den måtte ha, men smaken er som baken, og den er delt si! Her bør det ihvertfall være litt av hvert. Selv kunne jeg tenke meg både 1,4 og 6 så vi får sjå om ikke ihvertfall en av dem klikkes hjem i løpet av dagen!


Håper dere finner noe dere liker. Jeg legger også ved en link til hele Nelly-utvalget under her. Jeg blir på skolen til rundt to i dag, og så bærer det hjem for å oppdatere dere og ha en real kosekveld med min kjære. Utekino står på planen for faddergruppen min i dag, men man kan vel ikke være med på absolutt alt?  Nei, jeg tror heller jeg lader opp til fredagens rebusløp. Alarmen min ringer jo gjerne et par timer før de fleste andres så jeg skal få unnagjort litt hjemmekontor før skolen, og da er det så verdt det å stå opp våken og uthvilt <3

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER


Ønsker dere alle en finfin onsdag, så sees vi igjen litt senere!
Hele utvalget av sekker og skolevesker kan dere titte på HER

9 kommentarer
    1. Så mye fine skolevesker, akkurat det jeg er på jakt etter nå faktisk 😀 Må nok gå til innkjøp av en slik før forelesningene mine starter på mandag 🙂 Ha en finfin dag <3

    2. Vil bare tipse deg om at sekk nr 1 er veldig liten, så på den selv, men fant ut at den var så liten at jeg ikke får plass til skolebøker og pc!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg