Skoleveske på budsjett

Si hei til min budsjettvennlige lille skoleveske! Eller liten og liten.. Jeg synes i grunn at den er ganske stor. Selv pcen min får plass sammen med pensumbøker og skriverier. Det er jo helt fantastisk! Formen er perfekt, størrelsen er topp, og med to ekstra lommer inni, og store sidelommer på hver kant skal jeg til og med klare å holde litt orden i den. 399kr betalte jeg for vesken på H&M. Om kvaliteten holder et helt skoleår vet jeg ikke, men til den prisen har man jo råd til å kjøpe to. Dessuten liker jeg å skifte ut og variere litt jeg <3

Et matchende mobildeksel i gull og sort skinn fikk også bli med hjem, og dette fant jeg på Glitter til 99kr. Assa, nå begynner det virkelig å komme seg! To dager igjen til skolestart, og absolutt alt er på stell. Yay!

– Stor skoleveske fra H&M 399kr –

Daniel hentet meg på togstasjonen sent i går kveld og kjørte oss hjem til håndballkamp og ferske reker! Definitivt en verdig velkomst <3 Morgenen i dag har gått til utpakking av koffert og bildeknipsing, så alt er klart til kveldens ekspedisjon. Jeg skal nemlig være med mannen ut i skogen om tre små timer! Han skal på jakt, og jeg skal ligge i blåbærbuskene. Jepp! Jeg har lengtet etter å gå på blåbærtur i to uker nå, så denne lørdagen har jeg bare bestemt meg for å dra ut. Måtte bare solen snart titte frem mellom de mørke skyene. Både så vi får en varm tur, og så vi får knipset noen lyse og fine antrekksbilder til dere først. Jeg har litt nye høstplagg å vise frem!

Det var så mange som ville se innkjøpene, så da er det jo bare å levere.
Jeg starter med min nye skoleveske, så venter mer senere i dag!

21 kommentarer

Siste innlegg