Ukens film: Bad Moms

BAD MOMS

Okei, jeg har en ny favorittkomedie! Dette er alvorlig talt det morsomste jeg har sett i hele år. He-rre-gud for en film! Iselin og jeg bestemte oss spontant for å hive oss på kino i går kveld, og fy fader som vi lo.. Ikke bare vi, men hele salen! Det er ikke ofte jeg ler av absolutt alle humornumrene men her traff bare alt. I enkelte scener måtte jeg beherske meg sånn for å ikke bryte ut i brølelatter at jeg følte hele raden bevegde seg av ristingen min. Elsker når det skjer! Forventningene mine var ganske høye til denne filmen, men gjett om den leverte!

– Bad Moms –
Den unge tobarnsmoren Amy (Spilt av Mila Kunis) sliter som mødre flest rumpen av seg for å få hjulene til å gå rundt. Samtidig som hun skal levere på arbeidsplassen sin, skal hun holde heimen ren, stå for kokkeleringen i huset, hente og bringe til skole og hobbyer, og møte opp på x antall foreldremøter. Mannen i huset har lagt arbeidsoppgavene sine på hyllen for lengs, og når hun i tillegg finner ut at han har vært utro de siste ti månedene, sier noe stopp. Hun orker ikke mer! Mannen kaster hun på dør med det samme, og for at hun skal få mer tid til festligheter gir hun pent barna beskjed om at det er slutt på frokostservering og leksehjelp.

Amy har rett og slett gått seg drit lei, og bestemmer seg for å slutte å stresse og stebe etter den perfekte mammafasaden. Hun begynner å vanke med den hemningsløse alenemoren Carla, og den underkuede, like drittleie firebarnsmoren Kiki, og sammen herjer, drikker og fester de ut flere års innestengt frustrasjon.

Helt forbaska hysterisk er den. Replikkene fikk meg til å hikste av latter, og de ulike personlighetene rollene har fått utdelt er bare spot on. Her snakker vi den perfekte film å snurre til jentekvelder! Ja, jeg D-I-G-G-E-T den.

Åh, det er så mange spennende filmer på kinoprogrammene om dagen! To ganger har jeg vært på kino denne måneden og det er enda flere jeg har lyst til å se, blant annet skrekkfilmen Lights out. Bridget Jones 3 og The Shallows kommer vel også ut snart? Åå, jeg gleder meg! Førstnevnte har jeg jo gledet meg til i et halvt år nå.
 

Legger som vanlig med traileren jeg. Dere som har sett den allerede, hva synes dere?
Jeg tror jeg kunne sett Bad Moms igjen når som helst jeg <3 Dette er ihvertfall min humor!

18 kommentarer

Siste innlegg