New in – Ankelstøvletter

God formiddag fra Stavanger! Eller ettermiddag om du vil. Snart er det vel blitt kveld også. Jeg skjønner ingenting! Timene bare flyr når jeg er sammen med familien. Seks timer hadde jeg med bestemor og bestefar i går kveld og det føltes som jeg måtte gå og legge meg med én gang jeg kom. Ikke gjør vi noe spesielt annet enn å skravle og spise heller, så jeg skjønner liksom ikke hvordan det går an? Dagen i dag har også bare flydd avsted, og som jeg har kost meg. Alarmen min ringte klokken åtte om morgenen, og to timer senere befant jeg meg på Søstrene Grene i sentrum for å kjøpe noen lekre, nye detaljer til skolestart. Jammen fant jeg et par ankelstøvletter til høsten også! Endelig! Mango hadde et lekkert og behagelig par i sort på salg, så da slo jeg til.


Ellers er min fine, fine tante kommet på besøk for dagen, så de fire siste timene har jeg tilbrakt sammen med henne <3 Skjemt bort med alt for mange gaver har jeg også blitt, for ikke å snakke om mat! Angrer litt på at jeg ikke pakket med treningstightsen, for her går det altså i boller, kake og vafler om hverandre. Hihi!

– Ankelstøvletter fra Mango til 274kr –

Håper det står bra til med alle dere også <3

20 kommentarer

Siste innlegg