– Sunday Mood –

Okei, så snek søndagshumøret seg innpå meg likevel…

Etter å ha ligget på sofaen og sett Lars Monsen gå på fjelltur i hele formiddagen skal kvelden tilbringes med pizza og film i sengen. Daniel har akkurat dratt for å hente bilen hos bestis, og når han kommer hjem skal vi trykke i oss en heftig middag fra Peppes Pizza til The Twilight Saga. Oh yes, jeg har fått han med på å se romantisk vampyrfilm denne søndagen.. Ikke vet jeg hva som går av han om dagen, men jeg liker det!

I mellomtiden sitter bamsefar og jeg innpakket i dyner og drikker kakao. Tror ikke jeg har drukket kakao siden påske, men tanken på høst og kjøligere temperaturer har brakt lysten på det tilbake. Ellers er kofferten ferdig pakket, og alt gjort klart til avreise i morgen, så en avslappende søndagskveld skal visst smake godt likevel <3


Håper søndagen behandler dere like bra <3

20 kommentarer

Siste innlegg