Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… 1. Torsdag kveld da jeg fikk oppgaven av å være min aller kjæreste Kristines forlover! Herregud for en gledens kveld det ble <3 Tror enda ikke det har gått opp for meg at bestis skal gifte seg, men hjelp som jeg gleder meg til å jakte på bryllupsinspirasjon i tiden fremover. 2. Tirsdagens klatreseanse med svigermor i Valle. For en opplevelse! Lever enda på denne fantastiske turen. 3. Lørdagens båttur og festligheter med jentene i Lillesand. Ah, dager som det der er akkurat hva sommeren skal handle om!

Akkurat nå…. Er jeg så utrolig klar for å starte hverdagen igjen! Det har vært en helt fantastisk uke med masse venninnetid, festligheter, treningsfri, bloggfri, og sinnsyke mengder usunnheter, men jeg savner rutinene mine jeg nå. Det å stå opp når alarmen ringer om morgenen og føle at man er flittig og effektiv. Det skal bli godt å kjenne litt på. Fra og med i dag er det på an igjen med det gode, sunne hverdagsliv. Hurra for det!

Ukens cravings… Uhm.. Mc Donalds. Heh! Jeg hadde en middagsplan som jeg hadde tenkt til å følge forrige uke, men så var jeg liksom aldri hjemme! Hele uken gikk det i restaurantmiddag, grillpølser, tomatsuppe og Mc Donalds med venninner, så de gode hverdagsmiddagene gleder jeg meg nå fryktelig til å komme i gang med. I dag står frikassé med terteskjell på menyen min før et kinobesøk med min kjære, så det blir bra!

Ukens sang… All In My Head – Fifth Harmony ft. Fetty Wap og Sorry av Beyoncé.

Ukens serie… The Jinx! Annika og jeg så hele serien på HBO i løpet av to dager. Den består bare av seks episoder, men fy så spennende! Det er en dokumentarserie om den 71 år gamle milliardæren Robert Dust som først mister sin kone på sporløst vis, før bestevennen finnes drept i sin egen leilighet. Ikke før også naboen hans blir drept og partert, blir Robert Dust den mistenkte selv. -Men med uendelige milliarder på konto får han ansatt de to beste forsvarsadvokatene i New York, og slipper unna med det utrolige. Serien og fortellermåten kan minne litt om “Making a murderer”, men avslutningen på denne har en helt annen vri. MÅ sees!

Ukens avhengighet… Okei, jeg har som folk flest blitt bitt av pokemonbasillen! Jepp! Level 10 er jeg kommet på med mine 160 pokemons. Jeg lastet det ned etter å ha lest så vanvittig mye om det i media, og jammen vokste det på meg! For et tidsfordriv! Bussturene mine har aldri gått raskere. Haha! Jeg er vel ikke den eneste som har blitt avhengig? Her i byen oppfører ihvertfall folk seg som gale.

Ukens nedtur… At lønningskontoret har tatt ferie! Haha! Ikke visste jeg at det var på normalen, men bloggernes julilønninger har enda ikke tikket inn på konto ettersom datoen for utbetaling var i fellesferien. Godt jeg var sparsommelig på ferie da si! Ellers er jeg lei for at jeg ikke fikk delt noe oppskrift på blåskjellsrisottoen som jeg lovet dere. Jeg lagde meg jo ikke noen middager forrige uke så oppskriften på den kommer denne uken istedet!

En litt forsinket ukesoppsummering <3 Håper det står bra til med dere alle!

6 kommentarer

Siste innlegg