Vår nye, faste søndagstradisjon

Sjekk den fiskesymfonien av en middagstallerken da dere? *Hjerteøyne-emoji* Annika og jeg har herved gjort det til en fast søndagstradisjon å spise middag på fiskebrygga i Kristiansand. Eller ihvertfall for resten av i sommeren. Vi startet forrige søndag, tok en reprise i går, og målet for hver gang er å prøve ut noe nytt! Jepp, mine hvitvinsdampede blåskjell-dager med pommes frites er over. Haha, fra nå av vil jeg smake på alt de har å by på! Breiflabb, laks og scampi ble plassert på tallerkenen min i går, mens Annika gikk for en deilig suppe.

Fy som vi koste oss innpakket i tepper og tett inntil varmelamper. Den virkelige sommervarmen har visst takket for seg, men så lenge solen skinner er jeg dritfornøyd. Bikiniene fikk jeg tross alt brukt nok på ferie. Det eneste jeg vil ha nå er litt siste finvær <3 Vi er jo bare i august! Sommerens søndag, som måneden så fint kalles.

Stakkars Annika. Jeg har omtrent bodd hos henne hele denne uken ettersom vi har funnet på så mye moro sammen, og under middagen i går slo Marthe-syken seg virkelig fast i henne. Jeg kjente jo litt på en basill tidligere forrige uke og denne må jeg bare ha overlevert til henne i løpet av de siste dagene. Huff! Hun stakkars ligger nå helt kaputt i sengen sin med hostesaft og paracet, så denne mandagen blir bare en hviledag for oss begge <3 Jeg har litt skravling med dere å ta igjen før kvelden, for da tar jeg turen til min kommende brud Kristinemor for sleepover der. Kanskje jeg kan få overlevert en basill til henne også. Hehe, neida det blir isåfall bare bryllupsplanleggingsbasillen. Herregud, som jeg gleder meg til å klemme litt på henne også igjen nå!


Hun skal faktisk moses.. For en fantastisk bukett bestevenninner jeg har fått utdelt <3
Noen ganger må jeg bare sette meg ned og ta noen minutter til å være litt megatakknemlig.

11 kommentarer

Siste innlegg