En kveld full av gledestårer

I dag våknet jeg opp med tidenes svi-øyne etter å ha grått verdens største gledestårer i hele går kveld! MIN, nydelige bestis, Kristinemor fikk forlovelsesring til bursdagen sin i går! De er på klisseferie denne uken, og på selveste dagen hennes slo altså Christoffer til med denne nydelige overraskelsen. Jeg var midt i en jentekveld hos Selini da jeg fikk greie på det, og måtte selvfølgelig ringe tuppa mi med hele gjengen rundt meg, skrikende av glede. Alt jeg klarte å få ut var hvining og pipeskrik, og da bestis ropte “Du vet hvem jeg vil ha som forlover, Marthe?” ble pipingen omgjort til rene hulk. Haha, plutselig sto jeg på badet og strigråt med hele gjengen klemmende på meg, fullstendig i ekstase. FOR en torsdag! Hurra for kjærleiken sier jeg bare. Kristinemor blir den nydeligste bruden noen sinne, og jeg kan nesten ikke vente med å hjelpe til med bryllupsplanleggingen. -For ikke å snakke om å få henne hjem så jeg kan mosekose både hun og mannfolket hennes. Fy fader så fantastisk.

Hele kvelden på byen i går ble bare en eneste stor gledesfest med snapping frem og tilbake til bestis. Tror aldri jeg har hvint så lenge og høyt noen gang <3 Vi holdt på helt til utestedene lukket dørene, dro så innom vårt (mitt) faste stoppested Mc Donalds og tok nattmaten der før Annika og jeg dro hjem til henne for sleepover. Her sitter jeg enda med gårsdagens festkjole på og oppdaterer dere <3 Hehe, været er ikke så fint denne fredagen så jeg tenker faktisk bare å bli her i noen timer for å spise god frokost og se en episode eller to av The Jinx. En ny HBO serie som jeg nylig har fått anbefalt. Håper det står bra til med dere alle, og at dere ikke dæver av feriebloggingen min om dagen. Jeg prøver bare å suge til meg siste bit av sommeren, så jeg er klar for alt høsten har å by på. 

– Sko fra missguided, kjole fra Mango, Jakke fra Bikbok –

Tenk at kristinemor skal gifte seg da dere! Åå, tuppa mi! For en GLEDENS nyhet <3

38 kommentarer

Siste innlegg