Uken som gikk…

Ukens latterkrampe… Fikk Daniel og jeg oss en morgen på ferie da damen ved nabobordet vårt presterte å falle baklengs uti “pynte-bassenget” som lå rett under de ytterste restaurantbordene. He-rre-gud for et syn. Jeg gjorde alt jeg kunne for å ikke bryte ut i fullstendig brølelatter der jeg satt, men da hun kom opp uskadd og med latterkrampe selv, kunne vi ikke dy oss. Kjære turist, takk for tidenes frokostunderholdning <3

Ukens høydepunkt… Forutenom enhver time tilbrakt på ferie med mannfolket mitt? At jeg kom inn på studie jeg søkte på i vår! Wuhuu, det blir visst en sykepleier ut av meg de neste tre årene! Igjen, tusen takk for alle gratulasjoner, tips og erfaringer dere har sendt inn i kommentarfeltene denne uken. Helt fantastiske er dere <3

Ukens film… The Mortal Instruments: City of Bones. Ikke min type sjanger i det hele tatt, men jeg syntes den så så spennende ut da jeg så traileren, og det var den også. Absolutt en film jeg trygt kan tipse dere om!

Ukens sang… Selena Gomez Kill Em with Kindness og Maria Mena sin Mitt lille land.

Ukens nedtur… Jeg tror ikke jeg har noe nedtur å komme med denne uken altså. Det får i tilfelle bli den lille solbrentheten som har gjort at jeg sitter med flassnese og noe som ligner melkebart her nå. Haha.

Ukens cravings… Risotto! Mmm, risotto med skalldyr, reker og blåskjell. Jeg bestilte meg det så ofte jeg kunne på restauranter under ferieuken vår, og har planlagt å lage meg en hjemmelaget variant den kommende uken som jeg håper blir så bra at jeg kan dele oppskriften med dere også. Kanskje en merkelig ting å crave, men..

Akkurat nå… Venter jeg på at mannen skal komme hjem fra trening så jeg kan planlegge et eller annet eventyr med ham. Om det blir i dag eller i morgen får tiden vise, men ut på noe moro skal vi! Punktum finale. Vi har fått utdelt drømmeværet her i sør, så ikke pokker om jeg skal sitte inne og se på det fra stuevinduet.

Det må ikke dere gjøre heller! Dra ut og nyt feriedagene, dere som har dem <3

20 kommentarer
    1. Hva med en dagstur til prekestolen? Kjører dere dit om morgenen så klarer dere fint det på en dag. Vi gjorde det i august i fjor. Det tar ca 2 t å gå opp og litt fortere ned 🙂 Anbefales.

    2. Både ser og høres ut som en fantastisk uke 🙂 Bildene fra turen og hotellet er fantastisk. Jeg fikk bare ikke med meg hva hotellet dere bodde på heter? Jeg og min kjære lurte på å bestille skjønner du. Det er lite jeg kan spise pga sykdom, var det mye utvalg på hotellets buffè? 🙂

    3. Hei marthe! kommentaren har ikke så mye med innleget å gjøre… men husker du egentlig startet en blogg meg kristinabe eller noe? hva skjedde egentlig med dere? så morsomt å tenke på at jeg var følget med siden dag!

    4. Karina Larsen: <3 Hotellet vi bodde på het Sensimar Imperial Resort and Spa. Helt upåklagelig var det, og utvalget av mat i bufféen var uendelig stort så her finner du garantert noe du kan ha. Husker jeg riktig så sto det på ethvert "matskilt" hva rettene inneholdt av laktose osv også <3

    5. Karoline Heiland: Jaay! 😀 Følte det var på høøy tid med en forandring nå, så da Annika sa jeg villig i går kveld hev jeg meg på bussen til henne før vi dro på fiskebryggen for en helaften der<3

    6. Anonym: Heisann! Så moro at du har fulgt meg helt siden den gang. Det er jo årevis siden! Hihi. Vi hadde en heftig krangel mot slutten av videregående og pratet ikke sammen på et par år etterpå. Så ble vi venner igjen. Hehe, enkelt og greit. 🙂

    7. Så godt å høre at dere er trygt hjemme igjen:-) Jeg har vært opptatt med bading og venner de siste dagene, så har ikke fått lest noe blogg. Så headeren så jeg først nå, og Gud så nydelig! Jeg måpte når jeg så den, så gøy med noe nytt og virkelig da den ble så utrolig fin! Håper du får en flott dag<3

    8. Det ser ut som dere har hatt en fantastisk uke på ferie! Det er så koselig å lege disse innleggene dine, en liten oppsummering av uken! 🙂
      Jeg lurte på om du har noen tips til hva man kan finne på i gråe regnværsdager hjemme?

    9. Hei! Har to spørsmål til neste ukens spørsmål 🙂
      Har du noen gang hatt en person som står deg veldig nær (f.eks kjæreste eller bestevenninne) som har vært veldig religiøs? Isåfall, hvordan synes du det har vært å forholde seg til det?
      Hvordan ser du på å må jobbe på et sykehjem i en av praksisene og utføre stell og vaske personer? Synes sykepleier høres perfekt ut for deg, for du er en person med et god hjerte- som VIRKELIG bryr deg! Gleder meg til å følge med deg videre! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg