Already missing it…


Morn, morn! Nå har jeg akkurat tatt meg et varmt og godt bad hjemme i leiligheten og er endelig klar for å starte dagen! Takk gud for svigermor som kom med en diger matbag til oss da hun plukket oss opp på buss-sentralen i går. Å komme hjem til tomt kjøleskap er aldri noe stas, og spesielt ikke når det er søndag morgenen etter. Vel, nå sitter vi med et kjøleskap fullt av iste, melk, brød, knekkebrød, deilig pålegg og … wait for it: Tomatsuppe! ÅH. Gledepåjord <3 Hjemreisen gikk forresten veldig fint, og selv om jeg savner ferielivet allerede, var det også litt godt å sove i egen seng igjen. Dessuten gleder jeg meg til å finne ut hva den nye uken har å by på!


De melder finvær hver eneste dag, så mine planer er på langt nær å kaste bort tiden. Jeg vil ut på klatretur, ut på båttur, ut på stranda, ut på blåbærplukking, ut på telt-camping og ut på dyrepark-besøk, så nå gjenstår det bare å finne ut om venninner, kjæreste og svigers vil være med på moroa. Alt som skulle ordnes til studiestart fikk jeg unnagjort før morgenbadet denne søndagsmorgenen, så nå kan siste ferieuke ta meg med storm <3


Jeg har enda noen fristebilder fra feriehverdagen på lur, så her kommer et siste bildedryss fra den fantastiske(!) uteplassen vi har kost oss så uendelig på de siste syv dagene. Hva jeg skulle gjort for å få våkne opp her ikke bare en uke av året, men hver.eneste.morgen. *Sukk*. Lengter allerede etter juleferien. Haha, om noen bare kunne gitt meg hundre skattefrie millioner så jeg kunne lagt opp livet og reist jorden rundt seks ganger…

Det ville vært eventyret sitt det <3

15 kommentarer
    1. Hei, skjønne Marthe<3 Da jeg var i Kristiansand sist helg overhørte jeg en samtale mellom to venninner der de snakket om deg. De snakket om hvordan du har forandret deg det siste året og at du har blitt så utseendefiksert og opptatt av din egen blogg at flere rundt hadde begynt å reagere.. Nå kan det hende at de ikke kjenner deg så godt, men tenkte jeg skulle si ifra. Ikke noe gøy å bli baksnakket på den måten i sin egen hjemby.

    2. Caroline: Hei fina! Å, det høres ut som to usikre sjeler. La oss håpe samtalen ihvertfall fikk dem til å føle seg litt bedre :’) Blogg og utseendefiksert har jeg da vært siden jeg var 17, så de har helt klart ikke hengt med i svingene. Haha <3

    3. Skjønner virkelig du savner det! Jaja! Jo lenger det er til neste tur, jo mer vil du nok nyte turen! Håper du får en super ny uke! Jeg lurte forresten på om du er ferdig med de spørsmålene. Gleder meg så til svarene!<3

    4. Hei! Jeg har tidligere vært fast leser av bloggen din, men har hatt en liten uheldig pause fra blogger den siste tiden, men da jeg leste meg gjennom din i dag undret jeg meg på om kroppen din har blitt litt smalere? Fordi jeg har alltid misunt din kropp, men nå ser du tynn, naturlig og sunn ut. Dermed lurer jeg på, har du kunne skrevet et innlegg på dine rutiner og noen tips i forhold til? Er så lei av å føle meg evig oppblåst og litt i det rundeste laget…

    5. Borte bra men hjemme best ! Så bra at turen var vellykket <3 du kommer til å klare deg superbra bra på studiene men jeg skjønner at du grugleder deg ! For et nydelig sted dere var på ! Nydelig som alltid er du jo og ! <3 ha en flott dag videre søta ! Klem
      Lurer på når svar på spørsmålsrunden kommer ut ? <3

    6. Kaia Matilde: Ja, det er helt sant <3 Setter så mye mer pris på feriene når det går en liten stund mellom dem 🙂 Svarene på spørsmålsrunden ble satt litt på vent da det plutselig ble avreise litt for fort, men nå er jeg i gang, så det bør bare gå en dag eller to om jeg ikke får dem ut i kveld! 🙂

    7. Mina: Heisann! Hmm, jeg tror ikke det har hendt så veldig mye på kroppsfronten min altså. Jeg føler jeg har sett lik ut i alle år, bortsett fra noen måneder i 2013 hvor jeg ikke trente overhodet. Hehe, jeg har ingen rutiner på treningsfronten annet enn at jeg (utenom ferier) prøver å få skvist inn tre styrkeøkter i uken med 2-3 kilometers løping som oppvarming. Det er alt. Får jeg til det så er jeg superfornøyd og spiser akkurat hva jeg vil både i helger og ukedager <3

    8. Caroline: Å <3 Tusen takk Caroline. Du er god tvers igjennom du :') Svarene på spørsmålsrunden kommer i løpet av de neste to dagene om jeg ikke får levert første del allerede i dag! Jeg starter på dem nå, men det pleier å ta fem,seks timer bare med del - 1 så jeg må bare se om jeg rekker å bli ferdig <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg