The Last Night Dress

Siste kveld på Sensimar Imperial Resort ble riktig så vellykket! Daniel og jeg hadde booket oss et bord på restauranten “Culinarium at Mylos” ved bassengkanten på hotellet, og wow for et sted! Lokalet lignet et slags gresk sjøhus og ettersom det ikke var mer enn rundt 20 bord der inne ble stemningen så vanvittig intim med rolig livemusikk og dempede lys. Vi kunne ikke annet enn å bestille turens jeg vet ikke.. sjette vinflaske? Skåle hvert femte minutt og bare N-Y-T-E at ferien har blitt nøyaktig så bra som vi hadde håpet på og drømt om. 

– Kjole & Sko fra missguided –

Daniel fikk servert tidenes tallerken med saftig lam, mens jeg bestilte meg hummer. Litt fordi jeg elsker det, og litt fordi jeg hadde lyst til å dele med katten som sto på to ben og mjauet ved siden av stolen min. Stakkars lille <3 Kan tro den ble glad da halve hummerhalen uheldigvis falt på gulvet.

Etter et nydelig måltid og en tømt rød vinflaske tuslet vi tilbake til rommet vårt hvor Daniel på død og liv skulle ha seg et aller siste bad. “Greit, jeg kan holde deg med selskap fra solsengen på verandaen”, sa jeg, og femten minutter senere lå jeg og den splitter nye kjolen min og plasket hysterisk i bassenget med fullstendig latterkrampe. Dum som jeg er, skulle jeg bare være snill og hente badekåpen til Daniel for å gi han den i det han kom opp.. Dere skjønner jo hvordan det gikk for seg. Frekkas! Jaja, så ble det et siste feriebad på meg også.

Nå er koffertene pakket og vi straks på vei til flyplassen igjen <3

25 kommentarer

Siste innlegg