En svømmetur i Egeerhavet

Minn meg på å aldri booke 1 ukes ferier igjen! Tiden går så alt for fort. Jeg rekker liksom ikke å bli det spor klar for hverdagen igjen før hjemreisedagen er her. *Sukk*. Det er vel bare et tegn på at ferielivet er alt for bra. Spesielt i min kjære, gode Daniels selskap <3 Dagen på havet i dag har vært helt sinnsykt bra, og vi har blitt så brune! *Rettelse* Røde. Vi har visst vært for sløve med solfaktoren i dag, for på hotellrom 223 sitter det nå to kokte hummere. Heh! Håper huden kommer seg over natten, for jeg nekter å tilbringe min siste dag innendørs.

– Swimming in the Aegean Sea –


Her kommer noen blinkskudd fra gårsdagens timer på berget. Som vi koste oss her med soling og hopping i havet. Jammen ser det ut til at undervannslivet her er ganske bra også, så i morgen har vi bestemt oss for å gå til innkjøp av snorkelutstyr og sjekke ut korallene! Kanskje jeg får dykket etter solbrillene mine også.. Om ingen andre har plukket dem opp så skal de ha ligget et sted på bunnen av havet i omtrent et døgn nå..


Meg: Wæææ! En svart fisk, en svart fisk!! Den var nær leggen min! Jeg kødder ikke!
Daniel: Herregud…. Det er solbrillene dine. Du hoppet med solbrillene på.
Meg: Faen! Dette skjer hver gang! Minn meg på å aldri kjøpe merkebriller.


Sånn kan det gå! Nå skal jeg prøve å kjøle ned mitt stekte ansikt med et kaldt glass hvitvin på verandaen, og så hopper jeg i finstasen for en siste buffémiddag. Vi har booket bord på en av de andre restaurantene til hotellet for morgendagen, så da blir det a la carte på oss for første gang denne ferien. Vi har hatt middag inkludert hele turen så vi har nesten ikke brukt penger her nede. Vi regnet faktisk på det i dag, og fant ut at det har gått rett over 4000 kr på lunsjmåltider, leiebiler, en tre retters middag i gamlebyen og båtutflukt for begge to(!)


Det er jo helt fantastisk? Elsker halvpensjon… Skulle bare ønske vi hadde det i en uke til.

22 kommentarer
    1. Stedet dere er på er såååå nydelig ! Jeg så snapchatten din og du er virkelig rød ! Off stakkar håper det blir bedre til imorgen for dere begge to ! Kos dere i kveld og nyt siste rest av ferien <3 klem

    2. Helt fantastisk!! Blir hvertfall ikke sjalu er jeg sitter på sørlandet i skyer.. Kos dere masse, og nyt de siste dagene – dette fortjener dere begge! Så utrolig flink du er til å blogge tross ferie <3 Klem klem

    3. Jeg trodde du skrev at underlivet ditt var ganske bra der nede 🙊 🙈 Dysleksi lenge leve 😂
      Men så fine bilder, kjenner det klør i reisefoten. Ha en fin dag og kos dere masse <3

    4. Caroline: Ja, vi har kost oss sånn her <3 Heh! Hadde håpet på at den røde nesen skulle komme seg over natten, men den lyyyser enda opp, så i dag blir det skyggen på hodet, bryst og armer :'D Tusen takk snille! Stor klem

    5. Caroline: Åja! Den er fra Bikbok 🙂 Den er ganske ny også så de har den nok inne enda. Det er egentlig to sløyfer på hver side av magen, men de klippet jeg bare av <3

    6. Anonym: Å <3 Tusen takk for at du synes det. Jeg føler jeg nesten ikke har sittet på pcen overhodet denne ferien, men det har vært så deilig :') Stor klem til deg!

    7. Liv Sara: Hahaha! Jeg stusset faktisk selv når jeg leste innlegget etter at det var publisert. “Hjelpe meg, hva er det jeg har skrevet”, tenkte jeg panisk i to sekund :’D -Men neida underVANNslivet er veldig bra. Haha <3 Tusen takk, vi skal ut og nyte vår siste dag nå! God helg til deg 🙂

    8. får du ikke et mindre pent skille når du soler deg og bader slik med badedrakt og de “store” bikinitoppene som dekker hele fronten? hehe ;D også lurte jeg på om du ville skrive et eget innlegg om kolymbia, skal dit selv senere i sommer, så det hadde vært supert!

    9. Trine: Jo, jeg trodde jeg var brun nok til å ikke få noe særlig skille i denne badedrakten på onsdag, men jeg fikk et grusomt ryggskille som jeg måtte sole bort torsdagen 😀 Haha! De brede bikinitoppene er ikke så gale. Jeg løsner dem bare i halsen og bretter dem ned når jeg skal sole meg 🙂 Et oppsummeringsinnlegg med litt mer informasjon om området og hotell kommer så fort jeg er hjemme 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg