Welcome to our crib

Hallo fra paradis! Vi har akkurat våknet opp på vårt nydelige rom for å tilbringe vår første hele dag her nede, og som bestilt er det ikke så mye som en sky på himmelen. Vi kom frem under den desidert varmeste timen her i går og etter 10 minutter på solsengen (uten overdrivelse) trodde jeg at jeg skulle krepere! Fytti det ER så varmt! -Men heldigvis har vi ordnet oss verdens flotteste (og største) rom med basseng og solsenger rett ut fra verandadøren, så her ble vi liggende og plaske i vannet helt til ettermiddagen når solen kjentes litt mer behagelig på huden <3 Tenkte bare jeg skulle starte ferien med å vise dere en sniktitt på dette fantastiske uteområdet.

– Our home for the week –

Feel free to be jealous! Hihi. Vi kommer til å kose oss så vanvittig her om Daniel bare klarer å holde seg frisk. Han våknet opp litt uggen i dag etter 11 timers søvn (tar på med en natt på Gardermoen), men vi har apotek som nærmeste nabo så jeg skal stelle godt med ham om det virkelig går den gale veien. Tidenes frokostbuffé er akkurat inntatt, så nå tenker vi bare å tilbringe vår første dag uthvilte med ren avslapning i solen. Så får vi heller leie oss en bil og ta sightseeingen senere, om formen tillater det <3 Ville bare gi ifra meg et lite livstegn!



Håper dere har det bra der hjemme! Eller hvor enn dere befinner dere i verden <3
Gleder meg til å knipse mange flere bilder av dette idylliske stedet i dag.

40 kommentarer
    1. Det ser jo ut som rene paradiset! Kos dere masse i dag, gleder meg til flere bilder 🙂 En smule misunnelig her jeg sitter i et overskyet Norge ja 😛

    2. Wooow! Så utrolig fint! Dere har virkelig leid tidenes rom:) Jeg er så misunnelig på dere, så jeg skulle gjerne kommet nedover og leid naborommet, haha:) hørtes deilig ut med eget basseng også:) håper dere får en fin dag i paradis! Klem<3

    3. Hei!
      ser kjempefint ut! Hva heter hotellet? Leter etter et hotell i europa som har pool access, veldig praktisk når man har baby med seg!
      kos dere videre!

    4. Ja det blir gjerne slik når kroppen ikke får den nødvendige hvile. God bedring til din kjære. Håper det går fort over. Hvordan er det med sol på verandaen deres? Da vi hadde eget basseng og solsenger kom skyggen rundt 15.30. Men det er jo bare å flytte seg til stranda eller fellesbasseng om så er. Husk å drikk mye i varmen så det ikke setter seg i magen 🙂

    5. Åå, dåke to altså <3 Kjenne faktisk at eg får litt sommerfugla i magen av å tenka på at vi flytte om 2(!) daga!! Wææ!!
      Kos dåke masse i varmen <3 Hels Daniel 🙂

    6. Wow for et nydelig sted ! Må bare spørre hvor dere er henn ? <3 håper Daniel ikke blir værre og at dere koser dere masse ! Misunner dere veldig altså ! Ha en nydelig dag og nyt været ! Klem <3

    7. Noe som funker som pokker, er ren sitronsaft. Kjøp sitroner på butikken klem ut saftne av en halv og drikk den med litt lunket vann. Hverdag.
      Kjærsten min sliter med dette daglig både i Norge og utenlands. Men dette funker.
      Han har operert bort mandlene 2 ganger så dette virker faktisk:)
      Kos dere med ferie:)

    8. Herregud så idyllisk!! Følger deg på snap, og kjenner jeg dør litt av misunnelse hver gang du oppdaterer hehe. Jeg og kjæresten min er på utkikk etter et fredelig hotell, helst leilighetskompleks a la deres. Vil du dele hva hotellet heter? Det så helt midt i blinken ut mtp størrelsen og uteområdet:) blir veldig glad for svar! Kos dere videre og nyt ferien i hverandres selskap. Fine, flotte dere <3

    9. Hei! Ser ut som dere koser dere masse 🙂
      Men du ser ut til å bare bli tynnere og tynnere, er dette er bevisst valg?.. Absolutt ikke ment negativt, men blir bare litt bekymret 🙂

    10. Anonym: Hei! Ja, vi koser oss som bare det <3 Nei, jeg har nok heller gått opp et par kilo siden forrige ferie, men det ser kanskje bare ikke sånn ut på bildene 🙂

    11. Julie: Ikke sant? Åh, alt her er helt supert. Maten, service, bassengområde, natur… Nei vi kunne ikke vært mer fornøyde. Hotellet heter Sensimar Imperial Resort and Spa om dere vil booke samme med Startour 🙂

      Tusen takk! Vi nyyyter hvert minutt her <3

    12. Caroline: Ja, det er helt magisk 😀 Hotellet heter Sensimar Imperial Resort and Spa og vi bor i Kolymbiakysten i Hellas 🙂 Tuusen takk! Gleder meg til å vise flere bilder. <3

    13. Ida’: Wæææ! Goood tur når den tid kommer 😀 Dere kommer til å få det så forbaska fint! Heldiggriser <3 Tusen takk! Han hilser igjen, og du må hilse Vegard 😀

    14. Kathrine: Ja, det var nok det! Men nå er han frisk som en fisk igjen, så det var bare en en-dags-greie 🙂 Vi har morgensolen så her er det sol fra 07.00 til 14.00 så må vi gå ut til hovedbassenget for å sole oss. 🙂 Men fra 14-16 spiser vi lunsj da det rett og slett blir for varmt for oss. Haha, brenner opp når det blir 40 grader i solen vi <3 Ja, vi prøver å drikke som bare det. Snill du er som passer på <3

    15. stine: Hei Stine! Hotellet heter Sensimar Imperial Resort and Spa, men det er et parhotell uten barn så jeg tror ikke du får lov til å ha med barn her dessverre <3 Har ikke sett en eneste så langt ihvertfall 🙂 Tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg