Ready, Set, Vacay!

Wuhuuu! Nå sitter jeg på Kjevik flyplass og oppdaterer dere i mitt lille reiseantrekk! Flyet til Gardermoen går hvert øyeblikk, og så skal vi faktisk sitte på flyplassen i hovedstaden hele natten. Turen videre går nemlig ikke før 04.00 i morgen tidlig, og så få nattestimer orket vi ikke å booke hotell for så i dag blir det rett og slett flyplass-camping på Daniel og meg <3 Jaja, så lenge Borge har tilgang på mat blir det heelt sikkert hyggelig det og!

Vi får slå ihjel noen timer på restaurant når vi kommer frem og så får vi sitte på hver vår kant i en sofa og jobbe litt. Jeg med bloggen og Daniel med sine kommende studier. Måtte timene bare fly for nå kjenner jeg at jeg er RÅklar for ferie. Værmeldingene sier 30 grader og strålende sol hver eneste dag den kommende uken, så vi kunne ikke ha vært mer fornøyde. Hellas er ihvertfall en solsikker destinasjon i juli måned har jeg skjønt!

Ville bare titte innom en siste gang i dag for å fortelle dere at vi endelig er på vei. Gleder meg til å oppdatere dere fra vårt nydelige hotell allerede i morgen! Vi er fremme rundt lunsjtider, og da skal jeg hoppe rett i bassenget samme søren hvor trøtt jeg måtte være <3 Ha en strålende fredagskveld dere!

– Jakke fra Gina Tricot, Sko fra Bianco, Genser og bukse fra Bikbok –

35 kommentarer
    1. ÅH! Dere er heldige, kommer nok til å bli helt fantastisk å komme seg vekk fra det triste været som er i Norge for tiden – til sikker sommer og sol! Vi skal ikke reise før i september – men jeg gleder meg alledere!

    2. Hvordan unngår du svetteringer i slike gensere? De er så fine, men jeg får alltid stygge svetteringer! Du kledde den veldig godt forresten:)

    3. Hørtes ikke kjekt ut å sitte på Gardermoen en hel natt. Jeg landet der klokken 02 en gang og de har endret litt på regler. Restaurantområder stenger med bånd på natten, de er ikke åpne. Det er kun noen få liggestoler i enden nede. Det endte med at vi ble halvveis liggende på gulvet. Sist vi reiste booket vi hotellrom og det var herlig med søvn selv om det kun var 4 -5 t. Du kunne jo t.o.m fått sponset en natt. Flere andre nettavisen bloggere får jo sponset hotell.

    4. Kathrine: Det går nok fint 🙂 Akkurat spist oss mette på pizza og kiosken har åpent hele natten. Innsjekking er om fem timer så mye søvn ville vi ikke fått uansett. Hvis andre nettavisen-bloggere får hotelloppholdene sine sponset i dag så gjør de det ulovlig. 🙂

    5. Kathrine: Ellers så har hotellene som sponser rom i tillegg betalt bloggeren en heftig sum for å bo der. Det har jeg aldri hørt om noe hotell som har vært villig til. 🙂

    6. Sophie Elise fikk senest sponset opphold 9.7. Hun skrev: “så nå har vi booket oss inn på frogner house apartments (sponset opphold)” Kanskje ikke alle har like regler 🙂

    7. Kathrine: Hmm, må høre med nettavisen. Jeg var ikke klar over disse nye 2016 reglene i mars i år og fikk både en reise og noe treningstøy sponset. Turen fikk jeg ikke lov til å reise på, jeg måtte tilbakebetale flybillettene til reiseselskapet og ble trukket en svimlende sum i lønn for å ikke ha tatt betalt for å ha reklamert for treningstøyet. Etter det så ba jeg om en full beskrivelse av hva som var lov og hva som ikke var lov lengre, og det eneste jeg kunne få ta imot var frisør og negltimer fikk jeg beskjed om. Kjedelig om Sophie går på samme smell <3

    8. Du er så nydelig Marthe! Virkelig vakker! Du stråler som vanlig i alle de fine antrekkene dine:) Jeg fikk forresten tak i den hvite blondetoppen fra Bikbok, jeg fant den i Charlottenberg i går:D Håper dere får en fin natt på Gardermoen, og at dere holder dere våkne så dere rekker flyet. Klem<3

    9. Ha ein kjempefin ferie :)) Du gjør en så god jobb med bloggen din, at eg unner deg av heile mitt hjerte at du koser deg “glugg i hjel”, som eg vil si er Marthe`s måte å si det på haha ;D

    10. Så fin du var med den frisyren ! Du passet det veldig godt <3 Kan skjønne dere er trøtte idag men det blir nok deilig å komme frem ! Dere må kose dere utrolig masse og nyte ferien 100 % ! Nydelige og skjønne deg, Marthe ! Kos dere ! Klem <3

    11. God ferie! 🙂 men skulle ikke dere til Thailand? eller er dette en ny ferie til hellas dere også skal til? 😀
      Vist dere skal til hellas isåfall, kan du skrive tips til hotellet? :-*

    12. Trude: Tusen takk! Jo vi lette etter reiser til Thailand over alt i flere uker, men vi var for sent ute i mai/juni.. Det var mange flotte hotell tilgjengelig, men alle flybilletter var utsolgt i fellesferien så vi måtte ha flydd business class og det ville kostet en liten formue :/ Så Thailan får vi heller ta i høst/vinter <3 Men jeg kan absolutt skrive litt om hotellet her i Hellas!

    13. Vet du hva modellen på jakka heter? Så etter den på sidene til Gina Tricot, men klarte ikke helt å finne den samme. Utrolig fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg