Ladies night at Sella’s place

Som jeg koser meg i disse jentenes selskap. I går var det altså Selini som ble kveldens vert og da jeg kom inn og så at bordet var dekket av mine tre storfavoritter 1. Chips 2. Jordbær og 3. Vannmelon, kunne jeg ikke annet enn å hvine fornøyd. Dessuten hadde Oslobertene våre Annette og Caroline også kommet hjem på sommerferie til sør, så E-N-D-E-L-I-G fikk jeg klemt litt på dem igjen også. Annette bodde jeg jo hos på selveste 17. mai, men Caroline var det jammen flere år siden sist jeg så! Herlig å ha nesten alle godjentene samlet igjen for en kveld.


Se på de da! -Også er de like forbaska fine på innsiden alle sammen. Nei, fyfader jeg er heldig <3 Som vanlig ble det skravling, latter og vindrikking i flere timer og da klokken nærmet seg 23.00 og det var tid for å dra på byen, kom Daniel for å hente meg så jeg kunne dra hjem og hoppe i bingen. Haha, hva da bestemor? Jaja, jeg ville bare ha noen siste kvalitetstimer med favorittjentene mine før avreise, og det var nøyaktig hva jeg fikk.

– One Last Ladies Night –

For en gjeng <3 -Og Selini er virkelig et helt eget kapittel.. Har hun ikke en tale eller et egetskrevet dikt på lur til oss så har hun altså et foredrag om sin egenmalte kunst. I går fikk vi en presentasjon av hele kunstgalleriet hennes, med budskap, inspirasjon, motiv og det hele, og vi… vel vi ble bare sittende og gape av latter. Onde krefter skjuler seg i det rød/sorte abstrakte maleriet under her, og som dere åpenbart ser blir de sugd ut fra leiligheten og dratt ned i venstre hjørnet. Altså.. Det er ihvertfall ingenting å si på kreativiten!

Åh, enhver god venninngegjeng trenger en Selini <3 Jeg ler så jeg griner av denne fantastiske frøkna.

Nå er det bare timer til avreise her! Herregud så gøy! Kofferten er pakket og alt er klart så denne siste lille stunden skal Daniel og jeg bruke i solen ute på verandaen. Han er ute og jakter på jordbær i skrivende stund så vi kan kose oss oss litt før vi tar turen mot Kjevik flyplass. Håper dere får en finfin helg alle sammen!

Annika deler helt sikkert også et bildedryss fra kvelden etterhvert <3

17 kommentarer

Siste innlegg