My Packing Check List

Ah så deilig det var å få mannen hjem igjen i dag! Jeg har fått gjort en hel hau skriverier disse to dagene han har vært bortreist på festival, men det er ikke mer enn et par døgn som skal til før jeg savner han så mye at jeg vil gå på veggen. Tror han har kost seg en hau, blant annet med å hilse på en mengde blogglesere. Haha! Det er rart med det, men til hverdags er det nesten ikke en sjel som kommer bort for å hilse på, men så fort folk har fått litt alkohol innabords så kommer de altså strømmende. Jaja, det er veldig hyggelig det og! Hva enn som må til <3  

I dag har jeg gått løs på et aldri så lite leserønske og laget en innholdsrik “huskeliste” for pakkingen til varmere strøk. Håper den kan komme til nytte for noen flere nå i fellesferien. Det er sikkert ikke alt her dere finner like nødvendig, men alt det “livsviktige” bør man ihvertfall passe på å få med, og det tror jeg at jeg skal ha dekket her.

Synes det er så kjekt å ha en liste å følge så jeg ikke glemmer ting som solbriller, strandhåndkle eller solkrem foreksempel. Det er så kjedelig å måtte gå på jakt etter et supermarked første dag på ferie når man egentlig gjerne hadde kjøpt alt klart på forhånd. NÅ skal jeg la min kjære få starte på sin koffert, men jeg turer avgårde til Selini for girlsnight. Gleder meg til noen timer med skravling og vin før det er duket for konsert på fiskebrygga!

-HAPPY TRAVELING-


Ha en strålende torsdag alle sammen <3

17 kommentarer
    1. Håper dere får en strålende tur! Kan jeg forresten spørre hvorfor nudler står på pakkelisten din? Haha

    2. For en bra og oversiktlig pakkeliste ! Håper du koser deg masse i kveld og gleder meg til å “bli med” dere på reise ! Du er så nydelig skjønne deg, Marthe <3 ha en flott kveld ! Klem

    3. Haha døde litt av punktet “Yum yum nudler”. Husker fra i fjor at de er til Daniel når du fikser deg før middag 😛 Haha
      Håper dere får en strålende ferie! 🙂

    4. Hei!
      Smertestillende, idoform og diverse førstehjelpssaker (plaster, pyrisept) og aftersun er med i min reiseveske! Synes dette er greit just in case. Ellers flott pakkeliste. God kveld 🙂

    5. byAnne: Hehehe, ja det er helt genialt 😀 Sultne, utålmodige menn er ikke noe greit, så best å pakke med mange 😀 Tusen takk skjønna <3 Det får vi helt sikkert!

    6. Anonym: Å <3 Tusen takk! Selvfølgelig 😀 Nudlene er til å ha som mellom-måltid på hotellrommet etter en strand-dag eller før middag. Egentlig mest for Daniels skyld så han ikke blir hissig over at jeg bruker lang tid på badet. Sultne menn er ikke noe greie å ha med å gjøre 😀 Haha!

    7. For en oversiktelig pakkeliste. Aftersun kan du kjøpe i taxfree før du drar. De pleier å være dyre på feriesteder.I flyvesken min har jeg alltid et ekstra sett med tøy. Det skyldes at jeg en gang var så uheldig at sidemannen kastet opp så jeg fikk noe på meg…dengang hadde jeg det ikke og måtte sitte med tøyet i flere timer… Strandhåndkle handler jeg alltid der jeg skal om ikke hotellet har ekstra. Hårføner har de også på de fleste hotell. Likevel får jeg alltid overvekt…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg