Everyday Casual Dresses

Affiliateslenker

I dag starter jeg formiddagen med å tipse dere om 10 lekre hverdagskjoler fra Nelly. Høres det bra ut? Jeg vet jeg har lovet å komme med slike innlegg litt hyppigere før, men nå mener jeg alvor! Det tar meg tross alt toppen 90 minutt å scrolle meg frem til favorittene mine på Nelly og lage et lite oppsummeringsinnlegg til dere. Om ikke det blir en gang i uken, så lover jeg å ihvertfall komme med et slikt innlegg annen hver uke fremover med både kjolefavoritter til hverdags og fest, maxikjoler og bryllupskjoler, treningsfavoritter, badefavoritter og you name it.

Håper det blir tatt like godt imot som alt annet her inne. Nå skal jeg ta meg en svipptur til byen for et lite ærend, og så skal jeg hjem, oppdatere dere igjen og smugstarte litt på svarene til spørsmålsrunden. Kjempegøy å se at det allerede har tikket inn så mange gode spørsmål. Det virker som det var på høy tid med en ny runde nå.

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER


Hele salget til Nelly kan dere ta en titt på HER om dere vil.
Det er sommersalg og 70% på en hel hau av varer! Happy shopping <3

7 kommentarer

Siste innlegg