Antrekk – 110716

Hei og goood formiddag alle sammen! Flere som har stått opp på riktig ben denne mandagen? Jeg kjenner jeg nesten bobler over av motivasjon og jeg misstenker at det har med en viss ferie å gjøre! Hehe, fem små dager igjen nå med litt ekstra mange timer på kontorstolen, og SÅ skal jeg ligge på latsiden i en uke, og bare suge til meg masse energi. Ikke er det lenge til vi får greie på hvilket studie vi kommer inn på heller nå!

Er det ikke allerede nå til fredag? Eller mandag? Herregud så spennende det blir. Jeg tenker definitivt en del på akkurat dette om dagen, og hadde senest i natt mareritt om hvor fryktelige medstudentene mine på UIA var. Haha.. Jeg må virkelig ta meg sammen og slutte å grue meg sånn. Det gir meg jo ingen verdens ting.

– Sko fra missguided, Bukse fra Gina Tricot, Topp og jakke fra Bikbok –

De neste timene skal jeg bruke på å fylle kjøleskapet for fem dager, og så skal dere oppdateres med en kjapp og god middagsoppskrift! Ellers skal jeg tilbringe hele dagen foran pcen med mer forhåndsskriving før Daniel og jeg muligens tar en tur på havet med svigers for krabbefisking. Vi får se an vær og vind når kvelden kommer. De melder strålende sol i morgen så det ville ha vært en perfekt dag å spise krabbe på!

Ønsker dere en knallstart på den nye uken! Nyt ferien dere som har det!

24 kommentarer
    1. Du er aldeles nydelig! Unner deg virkelig litt ferie, det fortjener du etter mye innsats med blogg. Var det sykepleier som ble ditt førstevalg? Gruer meg veldig selv, etter flere år der jeg ikke har vært student. Utrolig spennende, men også ganske så skummelt. Godt å høre at vi er flere i samme båt! Nyt siste dagene av norsk “sommer”, gode flotte du❤

    2. Så fint antrekk! Det blir spennende på fredag:) jeg krysser fingrene for at det går bra for oss begge to:) Håper du får en flott dag! Klem<3

    3. Anita: Tusen takk Anita <3 Ja, det ble sykepleierstudie på førstevalget, så jeg krysser fingrene for at jeg kommer inn der 🙂 Hvis ikke så er ikke andre eller tredjevalget heller så dumt. Tror bare vi må ta det som det kommer og ikke bruke så mye energi på å grue oss <3 Det går nok så bra for oss begge at 😀 Nyyyyt de neste sommerdagene du også snille!

    4. For en herlig bukse skjønne deg, Marthe <3 er det lenger siden du kjøpte den ? Tror du de har den inne ennå i butikken ? Ha en nydelig dag søte deg ! <3 klem

    5. Håper du kommer inn på det studie du vil!
      Jeg kommer ikke inn i år ettersom jeg klarte å stryke på en eksamen. teit at en eksamen skal avgjøre alt, har fått gode karakterer i resten..
      krysser fingrene for deg Marthe.

    6. Caroline: <3 Tusen takk! Nei, jeg vet ikke hva modellen på buksen heter men jeg kjøpte den vel for et par måneder siden. Det kan jo hende de har den inne enda 🙂 Den var ihvertfall splitter ny da jeg kjøpte den! 🙂

    7. Hei, kunne du ha skrevet et eget innlegg med en pakkeliste til ferie? Er desperat etter hva jeg skal pakke med meg ahah, så hadde vært gøy om jeg kunne fått hjelp på den fronten! <3 håper du har en fin dag videre!!

    8. Greit å høre det er flere som allerede tenker på skolestart.. 😉 Kos deg masse med ferien du har om ikke så lenge, den fortjener du!! Husk å nyt den masse, snart sitter vi plutselig på skolebenken 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg