Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… HELGEN!! Helgen har vært upåklagelig, men det har i grunn hele uken vært. Onsdagskvelden hjemme på verandaen med skalldyr til middag, og torsdagskvelden i kano blant vannliljer og grønt siv <3 Den ene dagen har liksom bare overgått den andre hele uken, og da fredagen endelig kom ringet Daniel og jeg ferien hans inn ved et deilig måltid på fiskebrygga før avreise. Nå har han fri de neste tre ukene og bare tanken på det gjør meg sjeleglad. Herregud så koselig vi skal ha det fremover. Måtte været bare levere!

Ukens sang… Like I’m Gonna Lose you – Meghan Trainor

Akkurat nå… Har vi akkurat kommet inn døren hjemme i Kristiansand, og mens jeg sitter og oppdaterer dere rigger Daniel til med et deilig melon og spekeskinkefat til EM finalen. Heia hvem som helst!! Hehe, i kveld håper vi bare på en skikkelig spenningskamp! Aller helst med strafferunder og det hele.

Ukens cravings… Hjemmelaget musli med vaniljeyoughurt. Jeg lagde meg dette på torsdag og himmel så godt det er! Oppskriften på muslien skal dere få neste uke. Det blir et av mat-innleggene jeg forhåndsskriver til ferien.

Ukens nedtur…  At jeg klarte å glemme kamera hjemme i bilen før Kongeparken i går. Hadde jo så lyst til å forevige parkbesøket! Jaja, jeg tok det igjen om ettermiddagen og dessuten var det deilig med litt kamerafri også. En annen nedtur må være at prekestolen-eventyret vårt ble avlyst pga dårlige værmeldinger. Krysser fingre og tær for at det blir sol i sør de neste dagene så vi kan få brukt feriedagene på noe annet hyggelig i stedet.

Ukens gullkorn…
Meg:
Daniel, er det hvite i krabben muskel eller kjøtt?
Daniel: Det er jo to sider av samme sak?
Meg: Hæ? Jeg skjønner ikke?
Daniel: Muskel og kjøtt er jo det samme!!
Meg: ……. Jeg bare… pratet før jeg fikk tenkt meg om.

Ukens film… Utenom Farthers & Daughters som jeg tipset dere om i et innlegg på fredag, så vil jeg også si “Children of Men”. Denne var det faktisk en bloggleser som tipset meg om torsdag kveld, og herregud så spennende den skulle vise seg å være! Søk den opp jenter og gutter og se den på HBO!

Det var min uke, raskere oppsummert <3 NÅ er det klart for fotball!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg