Out exploring by canoe


Da var det på tide å dele litt bilder fra den nydelige onsdagskvelden vår! Har dere sett så idylliske omgivelser?! Å padle i vindstille vann blant vannliljer og siv stikkende opp fra vannoverflaten… Altså, jeg ville aldri at turen skulle ta slutt! Litt fisking med ny fiskestang fikk vi også kost oss med og jammen klarte vi å dra opp fem fine ørret denne gangen også. De ligger nå ferdig filetert i kjøleskapet, og bare venter på å bli spist til middag i dag! YUM!

Tre timer koste vi oss på ferskvannet, pratet og padlet i vei helt til jeg var så sulten at vi måtte søke ly i svigers hytte for at jeg skulle få trykke i meg noen saltstenger. Jada.. sånn går det når matvraket glemmer nistepakke på tur. Meg siste halvtimen: Åååå, det hadde vært godt med noe litt ris deluxe i kanoen her nå Daniel! Neste gang lovet han at vi skulle ta med oss en pizza og nyte den midt på vannet <3 Haha! Jeg geder meg allerede.

– Snapshots from last night –



Tilbake hos svigers ble vi møtt med beskjeden om at de akkurat hadde vært og kjøpt seg en liten båt, og dere kan tro jeg jublet inni meg. Ikke så høyt at de måtte bekymre seg for å ikke engang få jomfruturen med den, men høyt. Først kano og så BÅT? Altså, hvor skal jeg gjøre av meg? Wuhuuu! Det lukter krabbefiske på Borge i juli måned!

Ja til mange flere kvelder som denne fremover. Det er opplevelser som disse jeg skal huske på når jeg om fire måneder til sitter med en eller annen forjækelig vinterdepresjon, øver til eksamen og klager på livet. Hehehe, neida. Joda. -Og så skal jeg ved første anledning bestille oss en livsgnistøkende tur til varmere strøk.


Overlevelsesplanen for skolehalvåret er lagt allerede hører dere..

20 kommentarer
    1. Jeg må bare tipse deg om en sinnsykt bra film som du kommer til å elske (om du ikke allerede har sett den)… Children of Men / Menneskenes barn (på norsk). Filmen er i årstall 2027. Kvinner har på en eller annen måte blitt ufruktbar. En tidligere aktivist går med på å hjelpe å transportere en mirakuløst gravid kvinne til en båt som kan hjelpe henne. Denne ferden byr på mye problemer ettersom det er flere år siden de fleste har sett en baby og de fleste trodde ikke det lengre var mulig. De har den blant annet på HBO. Anbefales sterkt 😀

    2. Så veldig koselig ut, håper dere er fornøyde med kanoen, den er det min pappa som har sydd og pakket😀 Det er en liten bedrift som lager alle kanoene.

    3. Ann: Himmel, denne både ser og høres superspennende ut! Søkte den opp på youtube med det samme 😀 Tusen hjertelig takk for tips! Denne skal sees i nærmeste fremtid! <3

    4. Ååååh, det der så bare herlig ut! Men hvor er flytevesten? Jeg hadde ikke stått i kanoen uten flytevest :p haha!

    5. Så nydelig! Jeg var på fisketur tirsdag kveld, vi sto bare på land da:) jeg fikk en fisk, og den endte oppi treet ved siden av meg, haha. Jeg skulle løfte fisken inn på land, og da satte den seg i treet, så der endte den fisken:D heldigvis fikk jeg den ned igjen etter jeg hadde tatt nok bilder, for det hele måtte jo filmes og bli tatt bilder av:-) God natt!

    6. Hedda Kalfoss: Haha, du Hedda du Hedda. Er vel bare du som får til sånt <3 Takk for nattens latter 😀 Godt du fikk ned fangsten din til slutt <3

      Goood natt til deg og! Klem!

    7. Jeg ser at BH-en din er for stor for deg, den åler seg opp midt på ryggen bak! Du burde prøve å ta mindre bånd-størrelse og større cup, det gir bedre støtte for ryggen 🙂

    8. Herregud så fint hår! Jeg vurderer å klippe meg kort selv, men lurer på hvor kort jeg tør å klippe det. Nå har jeg ned til midt på ryggen, men men ønsker som sagt kortere. Får du opp håret i en vanlig hestehale, eller er det for kort til det? For jeg er nemlig avhengig av at jeg får til å sette opp håret høyt nok oppe når jeg spiller håndball! Og en ting til; angrer du i det hele tatt på at du klipte deg? Kan du si evt. si fordeler med lengden på håret ditt?

    9. Anonym: Tusen takk! 😀 Superhyggelig å høre at så mange liker det! Jeg får håret opp i en minihestehale men det er ikke særlig pent så når jeg trener lager jeg istedet bare en hestehale eller en tutt av det øverste håret så jeg får det bort fra ansiktet <3 Angrer ikke i det hele tatt. Det er helt fantastisk med mindre hår nå om sommeren også så sunt som det har blitt! Nå kan det endelig få vokse ut friskt igjen <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg