Our Favorite Place…

… To spend the afternoon

Akkurat her, med et eller annet superdigg på middagstallerknene sitter vi og koser oss hver eneste ettermiddag for tiden. Jeg elsker at vi endelig fikk fingeren ut og bestilt oss hagemøbler, for nå som vi har dem, skjønner jeg ikke engang hvordan vi klarte oss uten. Solen inntreffer akkurat rundt 15.30, når arbeidsdagen til Daniel er over og da hiver vi oss begge rett ut på verandaen og nyter en time eller to i vårt lille kosehjørnet.

I går var det skalldyr som sto på menyen, og som vanlig kjøpte jeg alt for mye… Jaja, så har jeg litt restelunsj til i dag! Passer i grunn perfekt ettersom vi allerede har spist opp rundstykkene jeg bakte på mandag <3

Jeg har enda ikke fått kjøpt noe pynt  til hagemøblene, men jeg lurer jammen på om jeg bare skal droppe det. Et teppe hadde gjort seg, men i grunn så synes jeg det er mange nok puter i sofaen fra før. Man skal liksom ha plass til å sitte i den også! Vi kjøpte både bordet og sofaen på netthandelen til dere som ikke har fått med dere det, og fikk det til slutt for 5600kr. Syntes det var et kjempekupp! – Og kvaliteten er det heller ingenting å si på.

Nei.. We love it here! Får se om ikke vi får skvist inn en middag her i dag også før vi skal ut på nye eventyr i solskinnsværet. Daniel inviterte meg akkurat med på kanopadling i ettermiddag, så nå skal jeg bare pakke ut noe interiør som akkurat kom på døren, lade kamera og sette sammen et antrekk som duger til padling på havet!

Livet om dagen altså!!  -Og ja, jeg gjorde et forsøk på å krølle min lille sveis i går. Det gikk ikke helt som jeg hadde tenkt, men med litt mer øvelse blir det nok til noe mer enn en sving i tuppene. Høhø <3

Ønsker dere en nydelig lille-lørdag, så sees vi igjen her senere!

20 kommentarer

Siste innlegg