– Ukens treningsplan –

God dag, god dag fra matmons nr.1! Haha, jada i dagens første bloggpost er det mer mat å finne! Et deilig fat med all mulig frukt var alt jeg klarte å tenke på da jeg løp på tredemøllen før frokost til morgenen i dag, så det første jeg gjorde da jeg hadde løpt fra meg, var å hive meg i bilen til meny for å hamstre inn på både kokosnøtt, kiwi, mango og blåbær. Resten hadde jeg allerede i hus. Mmm! Har dere sett noe så fargerikt?

En iskald jordbærsmoothie lagde jeg meg også til frukten, og jeg må bare si tusen takk til bloggleseren som tipset meg om kombinasjonen frossne jordbær, banan og vaniljekesam. GUD!! Et slikt glass skal jeg lage meg hver morgen denne uken. Eller ihvertfall til jeg går tom for jordbær i fryseren.. Dere skulle forresten ha sett meg da jeg skulle prøve å få åpnet den forbanna kokosnøtten. Ikke vet jeg hvor mange “How to open a coconut” videosnutter jeg har sett på youtube i dag, men jeg bestemte meg til slutt for en hammer-metode og sørget for at enhver nabo var slått ut fra drømmeland innen klokken 10.00.. Wuhuu! Jeg fikk den opp da! *klapp-på-skuldra*

UKENS TRENINGSPLAN
Mandag: Løpetur 40 minutt morgen – Styrke 60 minutt på armer, mage og rygg kveld
Tirsdag: 40 minutt kondisjonstrening på mølle (3 km rolig jogg + 1-2-3-2-1 intervall-spurter)
Onsdag: Løpetur 40 minutt morgen – Styrke 60 minutt på ben, mage og bryst kveld
Torsdag: 40 minutt rolig jogg på mølle + 20 minutt roing
Fredag, lørdag, søndag: FRI


Ukens treningsplan får dere over her! Spør gjerne hvis dere lurer på noe. Disse intervallspurtene som jeg tok i dag tidlig er virkelig helt fantastiske! Jeg varmer alltid litt godt opp før jeg tar dem, setter tredemøllen på 13,5 og løper først 1 minutt med 30 sekunders pause, så 2 minutt med 1 minutts pause, så 3 minutt med 1,5 minutts pause, 2 minutt med 1 minutts pause, og til slutt 1 minutt med 30 sekunders pause igjen. De siste tre minuttene skrur jeg gjerne også farten litt opp så jeg er HELT kaputt etterpå. Føles like fantastisk hver gang <3

Vips så blir man grisesvett av 9 minutters løping! Virkelig en økt å anbefale <3

19 kommentarer

Siste innlegg