My absolute favourite girls

God dag, god dag! Da var det på tide å dele bildedrysset fra den fine gårsdagen. Altså, ingenting kan måle seg med kvelder som dette. Hele jentegjengen samlet rundt et skalldyrsbord med vin i glasset og norske jordbær med fløte til dessert. Vi ble sittende å prate og kose oss rundt bordet i stuen i mange timer før vi bestemte oss for å ta med desserten ut i de nye hagemøblene. Været var jo helt nydelig i går! Strålende sol fra tidlig om morgenen til elleve om kvelden, og sikkert over 20 varmegrader. Nei.. 28 juni ble definitivt en gledens dag.


Bare se på den glade og fornøyde gjengen? Ikke en eneste av oss kunne holde gliset tilbake! Føler det står ren lykke skrevet over alle disse bildene. Planen var egentlig å bare være hos meg i tre timer, og så ta turen på fiskebrygga i Kristiansand for sommerkonsert der, men da klokken slo åtte og solen enda stekte på verandaen bestemte vi oss bare for å bli igjen hjemme. Timene fløy, skravla gikk i ett, og vips så var klokken blitt elleve..

– Happy times at my place –

Nok en nydelig dag som glir rett til topps på listen av favorittminner i sommer.. Jeg elsker virkelig denne gjengen. Vi er så forskjellige alle sammen, og det er akkurat det som gjør kombinasjonen så unik. Dessuten synes jeg vi er så flinke til å løfte hverandre opp! Skulle en av oss kritisere seg selv for en dårlig side, kroppsdel eller fortelle om en eller annen kjip opplevelse så er resten der på et blunk med oppløftende ord og oppmuntringer.


Jeg elsker det! Vi hadde til og med et lite øyeblikk hvor vi tok en runde med “nevn en ting du liker ved deg selv”. Hvor koselig er ikke det? Var det noen som ikke kom på noe i farten så hadde jo resten tusen forslag å buse ut med! Nei, herregud jeg er heldig som på et eller annet fantastisk vis har blitt en del av denne gjengen.


Det er ingen som får meg i bedre humør enn disse jentene her!

21 kommentarer
    1. For en nydelig jentegjeng dere er! Du fortjener de virkelig så mye! Håper dere koste dere masse!

    2. Herre min hatt for en vakker gjeng! Så bare kjempekoslig ut, rett og slett 😀 Vurderer å prøve og få med meg jentegjengen min også på noe sånn som dette, for det virker jo bare såå gøy <3 Må også si at du virkelig kledde å klippe håret ditt - du strååler, Marthe! <3 Ikke misforstå meg - kjempefin med langt hår også altså 🙂 Men synes du fikk et mye mer voksent og stilrent preg etter du klippet bob! Er faktisk litt på tanken om å gjøre det samme altså, spesielt etter jeg så hvor flott du ble 😀
      Over til noe heeelt annet, som jeg har tenkt på å spørre deg om en stund.. Hvordan er du og Daniel i forholdet deres? Spør egentlig fordi jeg er i et forhold selv, og føler kanskje at du og jeg er litt like, haha! Jeg liker veldig godt å være litt romantisk, og gjør ofte små ting i hverdagen slik at kjæresten skal ha det bra. Kjøper favorittgodteriet hans på en ellers vanlig dag, lager middag til han, og prøver så godt jeg kan for at han skal ha det bra. Han vil selvsagt også at jeg skal ha det bra, og gjør stort sett alt jeg spør han om - men av og til savner jeg litt de små tingene man gjør for hverandre uten og måtte be om det - små overraskeleser og lignende ... :-p Han er liksom ikke så omtenksom som jeg av og til ønsker :-/ Hvordan er det med deg og Daniel egentlig? 🙂 Jeg får inntrykk av at du er verdens mest omtenksomme og snille kjæreste, og prøver alt du kan for at forholdet deres skal være best mulig - men hvordan er Daniel i forhold til det? Er helt (!!) sikker på at han er suuperglad for at han har deg og tenker mye på det 😀 Du trenger så absolutt ikke svare altså visst det blir litt privat, men tenkte bare å spørre og så bare ser du om du vil svare eller ikke 🙂 Kommentaren ble plutselig veldig lang ser jeg.. Beklager det! Ha en strålende lillelørdag videre, vakreste du! Stor klem fra fast leser <3

    3. :: Tusen tusen takk! Hyggelig å høre at du liker håret. Ja, det var en helt fantastisk kveld. Elsker disse jentene <3 Blir i så vanvittig godt humør av å være sammen med dem. :')

      Angående spørsmålet ditt så svarer jeg gjerne på hvordan vi har det! Jeg er som deg superglad i å stelle i stand med overraskelser, middag og andre hyggelige ting både i hverdagen og ved spesielle anledninger, men bare når det blir satt pris på. Det å se at Daniel blir glad for det jeg gjør for han gir meg veldig mye. Kanskje til og med mer enn å bli disket opp for selv. -Men så fort jeg merker at han tar disse hyggelige tingene forgjeves eller bare som en selvfølge så slutter jeg med det og ber han diske opp for meg istedet. Hehe, da sender jeg inn en liten melding om at det er på tide at han steller i stand med noe romantisk for meg, og så gjør han det med det samme. Er det noe jeg er missfornøyd med så tar han tak med en eneste gang uten å nøle. Jeg tror bare ikke gutta ser på disse små romantiske tingene som like viktige. De har ikke samme behov for slikt som oss og glemmer det dermed litt bort selv om de synes det er veldig hyggelig når vi først disker opp for dem. Vet ikke helt hva vi kan gjøre med den saken jeg! Synes egentlig ikke det gjør noe om jeg må be meg selv på date en gang i blant. Hehe, så lenge jeg får daten min så er jeg fornøyd. <3

    4. Ååå, dette så sykt koselig ut! Dere er så fine alle sammen! Må virkelig si at du kledde dn nye hårfrisyren din også!😍
      Ha en fin kveld videre, fine deg!<3

    5. Tusen takk for kjempebra svar, Marthe! Betyr mye at du tar deg tid og vil svare <3 Skal prøve det samme som du gjør- og se om det kanskje blir litt bedre da, haha 😀 Tusen takk vertfall <3 Ha en kjempefin torsdag!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg