Birthday Party at our house

God lørdagskveld dere! Da var leiligheten vasket atter en gang og alt klart for bursdagsparty at our place! Vi har invitert over både naboer, kollegaer og vennepar av oss i kveld, så om en liten times tid sitter vi og koser oss med en hel gjeng her. Litt oreocupcakes har jeg også bakt for anledningen, og til tross for at det er noen år siden sist synes jeg de ble riktig så gode! Oppskriften har jeg delt med dere før og den finner dere HER.

Nå skal jeg prøve å bli enig med meg selv om hvilken kjole jeg skal bære denne lørdagskvelden.. Neida, problemstillingene er ikke verre enn som så! Dere vet hvordan det er.. Man tar på seg en variant, sier seg fornøyd i 10 minutt og stusser så på om man kanskje burde ha valgt en annen. Samme sylamitten gjelder for håret. Skal man ha det opp? Ned? Rett? Krøllete? Fader altså for et mas det er å ha så mange muligheter.

Jeg ville egentlig bare innom for å ønske dere en alle tiders kveld! Jeg er sikkert ikke den eneste som skal skåle og danse på border i kveld? Hva enn dere finner på, nyt lørdagen og pass på dere selv <3 Vil veldig gjerne at dere skal være i stand til å lese blogg i morgen og! Høhø.


21 kommentarer

Siste innlegg