Vi reiser til Kolymbia kysten!

Gratulerer med dagen kjære, flotte mannfolket mitt! Du kan finne frem passet og starte på pakkelisten, for om tre små uker reiser vi til Hellas for opplevelser, soling og latskap i åtte dager. Hotellet vi skal bo på heter Sensimar Imperial Resport & Spa og er et førsteklasses hotell kun for voksne. Det ligger med havet ved den nydelige kolymbia kysten, og her skal vi altså kose oss på en juniorsuite med basseng rett ut fra verandadøren vår!

Jeg håper du gleder deg til en liten reprise av den mest romantiske ferien noen sinne. I fjor var destinasjonen Kos, og disse feriedagene i Hellas vet jeg at vi den dag i dag enda lever på. Nå er det på tide å lage nye ferieminner, og forutenom late dager ved bassengkanten ser jeg for meg at vi tar noen heldagsturer på havet! Mulighetene for utflukter er uendelige, så du kan allerede nå begynne å tenke på om du vil oppleve østkysten av Rhodos, en dagstur til sommerfugldalen, en seiltur til Tsamiabukten, sykkel-sigtseeing i Rhodos gamleby, eller rett og slett alt sammen. Dette er din reise, og jeg gleder meg til å ta del i hva enn du vil bruke den til <3

Her ser du et lite bildedryss av bostedet vårt fra og med 16 juli! Håper du liker det <3

34 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen, Daniel ! Sååååsnill og omtenksom du er, Marthe <3 utrolig flott gave som begge to får nyyte ! Du er nydelig både på utsiden og innsiden skjønne, Marthe ! <3 ha en flott dag videre begge to og nyyyt bursdagen din videre, Daniel ! <3 klem

    2. Det ser helt nydelig ut. Swimup leilighet er virkelig å anbefale og startour sine sensimar hoteller er så romantiske. Bord for to til måltider + det følger ofte med en flaske sprudlende på rommet:) Vi hadde swimup på Mallorca et år. Får bare håpe dere får et rom som ikke får skygge så tidlig på verandaen. Vår terrasse fikk skygge allerede klokka 15, men da gikk vi bare ned på stranda. Gratulerer med dagen til til kjære.

    3. Åh, så digg hotell! Heldig dere er 😀 Så genialt at det er kun for voksne <3 Så herlig å slippe høre barn gråte, styre og traske rundt.

    4. Håper han vet hvor heldig han er som har en så fin og omtenksom kjæreste 🙂 Så deilig det ser ut der! Nyyyyt 🙂

    5. Asalia: Ikke sant?! Er alltid på jakt etter slike tomannshotell for voksne når vi skal på klisseferie, og denne gang fant jeg et perfekt som var ledig i fellesferien også :’D

    6. Kathrine: Tusen takk Kathrine! Dette med skygge på verandaen krysser jeg også fingrene for, men som du sier så har vi jo både fellesbasseng og strand også å ligge ved om det skulle bli tilfellet 🙂 Aldri bodd på sensimar hoteller før, så jeg er superspent! 😀

    7. Caroline: Tusen takk snille! Nå har han dratt for å spille fotballkamp, men så fort han er hjemme skal vi kose oss med middag og vin. Hehe, eeelsker bursdagshelger! 😀 Håper du får en super fredagskveld selv. Klem <3

    8. Anonym: Å <3 Tusen takk. Han ble veeeldig overrasket og glad. Vi så på reiser sammen senest i går kveld så akkurat denne så han nok ikke komme. Hihi <3 Gøy for meg!

    9. Dette ser helt fantastisk ut! Rhodos er virkelig et utmerket sted å reise til.
      Heldiggriser 😀
      Sånn btw bursdagsgave. Kjæresten min blir 30 senere i år. Har du forslag til en perfekt gave? Du har så mange gode ideer :))

    10. Åååå, Marthe, du vet å gjøre stas på de du er glad i! Det er en av de fineste egenskapene en kan ha <3 Hvis han ikke blir glad for denne overraskelsen, kan han umulig bli glad av noe! Hihi 🙂

    11. For en fin gave, Marthe!! Dere MÅ ta en dagstur til Lindos, den lille byen står på Unesco’s verdensarvliste, det er så flott der 🙂 Ligg på stranden først og bruk ettermiddagen og kvelden på å gå i de trange, sjarmerende gatene, handle litt greske smykker og spise middag på en av de mange roof gardensene de har der.

    12. Maren: Det blir ikke før til vinteren <3 Det var egentlig Thailandtur jeg ville overraske han med, men etter å ha mailet frem og tilbake med x antall reiseselskap i to uker uten hell fant jeg ut at det måtte bli juleferien istedet. Det er noen hotell som enda har ledig, men det er flybillettene som er fullstendig utsolgt i fellesferien. Vi måtte fly business class for å få billetter og de var tre ganger så dyre. Får være måte på hva en skal betale for å reise i regntiden tenker jeg 🙂

    13. Kan du skrive ett innlegg med tips til å finne rimelige reiser? Syntes du er så flink til å finne fine destinasjoner til en ok pris og jeg leter meg i hjel uten å finne noen ting :p

    14. Jeg anbefaler også å ta en tur til Lindos! Dette trenger dere ikke guide til, ta bare taxi eller noe. Gå i den hvite byen med masse trange gater og opp på toppen og se “Aristokrateles”, en gammel borg på toppen av den lille byen. Jeg var der nå i mai, dog på en guidet utflukt, og du får selvsagt med deg masse mer historie på den måten, men det er nok helt kurant å dra selv også. Det står informasjonstavler over alt oppe på borgen, og de som bor/jobber der er såå hyggelige! Google det og bli overbevist:-)

    15. Heisann!
      Gud så fint det ser ut! Jeg var i Rhodos sommeren for to år siden. Vi skulle leie en bil og besøke sommerfugldalen. HERLIGHET så skuffende den opplevelsen var, haha…. Tragisk varmt og såvidt sommerfugler. Var en søt “dal” med lite sommerfugler der man betalte 10 euro per pers. Skikkelig bomtur så vi dro heller til borgen i Lindos. Kjempefin strand 🙂 God tur!

    16. Maren: Hei Maren! Ånei! Når på året var det dere reiste? Leste at sommerfuglene bare er der fra juni til august eller noe i den duren? Hvis du reiste på sommerstid så dropper vi det! 😀

    17. Anonym: Det skal vi helt klart gjøre 🙂 TUSEN takk for tips! Jeg har vært i Rhodos mange ganger før, men aldri i Lindos av en eller annen grunn, så gleder meg! 🙂

    18. Har vært i Rhodos Typ 4 ganger de siste årene på party tur, men den siste gangen tenkte jeg, nei nå må vi se noe annet! Vi ble kjent med noen som kjørte opp til lindos. Og Guri så koselig 🙂 trange små gater, herlige pannekaker med nutella og jordvær på flere kiosker, og så gikk vi helt opp til en sånn borg, ikke at jeg kunne noe om historien bak denne Borgen men pytt pytt 😉 vi reise også til tsambika beach, fin Strand ❤️

    19. Vi var på rhodos i fjor, og avla et besøk i sommerfugldalen. MASSE sommerfugler! Men et tips: dra så tidlig på dagen som dere klarer, for i 10-tiden kommer det busslass med turister til dalen. Det er virkelig noe å få med seg, og så lenge dere ikke går i tog av turister, så er det en riktig fin og idyllisk opplevelse 🙂 hva skjedde forresten med studiene dine? Hvordan ble prioriteringen til slutt? Ble det sykepleien på topp? 😉

    20. For en herlig gave! 😀 Jeg var der med kjæresten min ifjor sommer, og jeg kan med hånden på hjertet si at det er den beste ferien vi har hatt. Nydelig mat i buffeten, rolige omgivelser og idylliske solsenger på gresset helt nede ved strandkanten. Jeg vil anbefale å ta turen opp på minifjellet du ser i bakgrunnen på det nest siste bildet (gjerne tidlig om morgenen eller ettermiddagen før solen slår inn for fullt). Tar vel ca 45 min å nå toppen fra hotellet. Helt nyyyydelig utsikt over Kolymbia der 🙂 God tur!

    21. Silje: Hurra! Så herlig høre slike ord fra ei som har vært på akkurat samme sted. Nå gleder jeg meg hvis mulig enda mer 😀 Tusen takk for at du la igjen denne Silje! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg