Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… At helgen har vært ukens høydepunkt er det ingen tvil om. Gjensynsgleden var stor da jeg endelig fikk sett familien igjen etter to måneder borte fra dem alle. Dessuten var det så hyggelig å ta med Daniel hjem til tante og alle besteforeldre igjen. Det var jo et helt år siden sist! Fint å bli påminnet hvor godt mannen klaffer med menneskene som står meg aller aller nærmest <3 Takk gud for at det nå bare er tre uker til neste gang. 9-10 juli er det nemlig duket for årets familietreff! Det skal bli så koselig det.

Ukens bilde… Joda så! Dette er så standard meg. “Ånei! Kanskje jeg har leppestift på tennene!”

Akkurat nå… Har Daniel og jeg nettopp kommet inn døren hjemme i leiligheten igjen! Hjemreisen gikk fint, og ingenting var blitt stjelt til tross for at vi har hatt døren ulåst hele helgen. Hurra for det! Høhø, like glemske begge to.. Neste på planen er å helle nedpå med en god porsjon tomatsuppe, ta et varmt bad og hoppe i bingen. Jeg er bare klar for å starte på den nye uken, for denne skal by på helt vanvittig mye spenning og moro.

Ukens innkjøp… Jeg har enda ikke fått vist dere alle innkjøpene fra forrige uke, men noe har jeg fått brukt til tross for litt dårlig vær. Hyggelig å høre at så mange likte kjolen jeg bar i bursdagsfeiringen i går! Disse grå pumpsene er jeg også helt forelsket i. Gleder meg til å ta dem i bruk allerede nå til uken.

Ukens cravings… Delikate fruktfat! -For ikke å snakke om norske jordbær med fløte og melis. Er det noe som skal stå på dessertmenyen min utallige ganger den kommende måneden så er det sistnevnte! Blir aldri lei…

Ukens nedtur… Hmm, har det vært noe nedtur denne uken da? Jeg tror ikke det! Været kanskje? Nei, vi må ha litt regn av og til så jeg får gjort noe fornuftig innendørs også. Jeg har både fått oppdatert dere så bra som jeg ønsker og holdt leiligheten strøken hele uken, og det kan jeg bare takke regnet for <3

Ukens sang… The Ocean av Mike Perry feat Shy Martin.

Det var min uke kjappere oppsummert! Hvordan har deres vært?

13 kommentarer
    1. For en fin oppdatering av uken! Herlige bilder også! Frukten så helt fantastisk ut, ingenting er som sommer og frukt, ååh!
      Håper at neste uke blir veldig fin 😀

    2. Så hyggelig å høre at du har hatt en fin uke:-) Jeg har også hatt en fin uke, og i morgen skal jeg i bursdag til to gode venninner:-) denne uken skal jeg begynne med scooterlappen! Jeg har kjørt litt i kveld, og på onsdag er første “kjøretime”:-) Håper du får en fin start på den nye uken<3

    3. Hedda Kalfoss: Nei så gøy! Både med bursdagsfeiring og scooterlappen 🙂 Sistnevnte får du til lett som bare det 🙂 Tusen takk, det må du også ha i dag!

    4. Elsker de grå pumpsene! og digger ukens bildet, haha.
      Herlig at kjæresten går så godt overens med de du er så glad i. Ingenting er bedre enn det (:
      Min uke har vært kjempe kjekk. Fikk både fine dager med både kjæresten, venner, og familien. Så blant annet Me before you på kino og var på fest 2 ganger ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg