Getting ready to celebrate

Endelig er helgen her, og akkurat denne har jeg gledet meg til i hele juni. Besta fyller 70 år for andre år på rad i morgen, og skal skjemmes bort av sitt eneste barnebarn med masse fine blomster og gaver. Ja nei hun fyller ikke 71. Det var bare jeg som informerte hele pappa-siden av familien om at hun fylte 70 i fjor også så de skulle sende henne litt blomster. Hehehe. Det er jo så stas med runde tall! Sikkert ingen som legger merke til deet..

Dagen i dag har altså gått til innpakning av gaver, blomstershopping og kortskriving, så nå er alt på stell til avreise. Daniel har vært på jobbreise det siste døgnet så i skrivende stund sitter jeg egentlig bare og venter på at han skal komme hjem, pakke kofferten sin på ny og kjøre oss til Stavanger. Vi kommer ikke frem før nærmere midnatt, men det viktigste er at vi kommer frem før natten så vi får spist bursdagsfrokost med gamlemor og gamlefar i morgen tidlig og sovet i verdens beste seng. Jeg tror jeg har sagt det før, men på gjesterommet til bestemor har hun to dobbeltsenger inntil hverandre, så her ligger jeg og nyter meg på en tre og en halv meters seng når jeg er på besøk. Man klager ikke på nattesøvnen da! Hihi, for en deilig helg dette her skal bli <3

Nydelig vær har de for engangs skyld også meldt i Stavanger by, så nå får vi det ikke bedre! Håper dere har noe spennende på planen dere også de neste par dagene! Ellers får dere bare sitte og lese blogg hele helgen.

Høhø <3 Vi skrives fra Rogaland!

10 kommentarer
    1. Så fin du er! God sommer! I går var det duket for vitnemålsutdeling, så nå har jeg offisielt sommerferie:-) da har jeg god tid til å lese den fantastiske bloggen din, for du har vært utrolig flink på bloggen i det siste! Ikke at du ikke har vært det før altså:D god tur til Stavanger, og gratulerer med dagen til bestemoren din! Ha en fin dag videre<3

    2. Så snill og god du er, Marthe! Gjør vell ikke noe å være eneste barnebarn når de har fått et så snilt et som deg!
      Og så må jeg bare si at du er så nydelig i alle disse fine kjolene dine <3 Både denne i dette innlegget og den i forrige var helt fantastiske på deg! NYT helgen i Stavanger 🙂

    3. Hedda Kalfoss: <3 Tusen takk Hedda! Blir altså så glad for ord som disse 😀 Herlig å høre at du endelig har fått sommerferie. Velfortjent! Du må ha en nydelig helg du også 🙂

    4. WOW, så flink du er med gaver! Tror gradma blir veeldig fornøyd gitt 😀 Selv er jeg helt elendig på dette med å gi gaver, og ligger allerede tre på etterskudd. Altså hva gir du meg …

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg