Girls night at my crib


Hei, og riktig god morgen igjen alle sammen! Det ble bare med det ene morgeninnlegget i går. Jeg dro litt tidligere enn planlagt i stallen og koste meg på tur med Kristine i mange timer! Tordenværet kom aldri, og det gjorde heller ikke regnbyene så vi holdt oss tørre hele ettermiddagen og skravlet og lo absolutt hele dagen.

Fy søren for en gjennomført torsdag. Det var først klokken seks jeg tok en titt på klokken, og ettersom jeg hadde en girlsnight i vente med Cathrine hjemme hos meg var det bare å hive seg mot bilen i en fei! Problemet ble da bare at bestis hadde klart å miste bilnøkkelen ut av lommen et eller annet sted på turstien i skogen. HEH. Uten ekstranøkkelen tilgjengelig var det bare en ting å gjøre da! -Gå hele turen om igjen. Heldigvis fant vi den etter snarere 20 minutt, nedgravd på en strand vi hadde stoppet for å bade på, så Kristine slapp å parkere bilen sin på stallområdet for godt, og jeg kom meg hjem til besøket mitt tidsnok. All problems solved <3

Så til den hyggelige kvelden da. Jeg følte jeg skravlet hull i hodet på denne jenta i går. Det var jo så lenge siden sist! Vi ble sittende ved stuebordet med to digre fruktfat hele kvelden og bare prate i vei om alt og ingenting mens jeg samtidig fikk stelt neglene mine. Ja, det er mange fordeler ved å ha en hudpleier som bestevenn!

– Plates of Healthy Snacks –

Har dere sett så deilige fruktfat? Følte meg rimelig flink der jeg satt fem minutt før besøket kom og googlet “how to cut a kiwi nicely”. Etter å ha cravet frukt og bær nesten hver kveld i et halv år begynner serveringsfatene mine virkelig å komme seg! Norske jordbær med fløte fikk jeg i går også spist for første gang, og herregud så godt det er. Disse små, røde kurvene kan faktisk være så dyre de bare vil.. Jeg må ha dem samme søren.

21 kommentarer

Siste innlegg