10 videoer som får meg til å smile

God kveld, god kveld! Flere enn meg som blir helt oppslukt av youtube-videosnutter når man først setter i gang? Det er så lett å la seg distrahere under “effektive kontortimer”, og har jeg først klart å trykke play på én snutt så kan jeg bare glemme å få gjort noe fornuftig de neste 120 minuttene. Under her har jeg samlet opp 10 av mine absolutt favorittklipp fra ulike år og talentkonkurranser. Noen av dem får meg til å gråte så jeg hulker, mens andre får meg til å brøle av latter. Åh, som jeg digger alt av både Australia, Britain, og America’s got talent. For ikke å snakke om X factor. Har dere noen favorittsnutter som dere ser om og om igjen så legg gjerne igjen navnet på deltakeren under her så jeg kan ha enda mer å kose meg med til snoperier denne tirsdagskvelden! <3

Ellers er det jo ingen hemmelighet at jeg er blodfan av Fifth Harmony.
Elsker spesielt Camila Cabello i DENNE videosnutten <3 GUD.

16 kommentarer
    1. Fint om du åpner linker i nytt vindu så jeg ikke forsvinner fra bloggen din for å se de:) f.eks den siste linken din.
      Har sett mange av disse videoene jeg også, men du MÅ se: www .youtube.com/watch?v=7Zti_ytvPCY
      Hør på historien hans. Det er umulig å ikke felle en tåre.

    2. Heihei skjønne Marthe! 🙂
      Du har en utrolig fin blogg, som vi alle kan se ligger hardt abreid bak. Bra Jobba!
      Jeg lurte også på om du kunne tenke deg å lage litt videoblogger til oss? Gjerne en sprøsmålsrundevideo, en video der du forteller om ferieplanene dine for sommeren, eller en video som heter “En dag i mitt liv”. Det hadde hvertfall vært utrolig koselig å følge deg en hel dag 🙂
      Kos deg masse videre i varmen, og lag en fantastisk sommer <3

    3. Hei! Hvordan velger du hvilke innlegg og kommentarer du svarer på? Siden det er flere innlegg som ikke blir svart på.. Er ikke ment vondt, bare lurer om det er noe system på det 🙂

    4. Anonym: Hei! Hmm, jeg skal svare på de fleste kommentarer under hvert innlegg, så hvis det er noen jeg har sett forbi så må du bare hyle ut, for det er ikke meningen! 🙂

    5. Lea: Hei Lea! Åh, blir så glad for slike tilbakemeldinger 🙂 Tusen takk! Jo, videoblogger er noe som står høyt på prioriteringslisten fremover så her er det supert at du kommer med forslag til hva du kunne tenke deg video om 😀 Likte spesielt godt denne “ferieplaner” idéen! Denne skal jeg ta tak i snarest 🙂

    6. Kathrine: Ååå <3 Døde av den videoen! For en gullklump av en gutt <3

      Vet du hvordan man får åpnet lenkene i et nytt vindu? Jeg fikk det til før, men når blogg.no skiftet design så forsvant muligheten til å velge "åpne i nytt vindu" så siden har jeg ikke fått det til :/

    7. Åh, jeg ELSKER alt av slike audition- videoer jeg også! Begynner alltid å grine 😛 Nå har jeg sett alle videoene du delte, likte best 1,2,5,6 🙂 Ha en topp onsdag!

    8. Hei Marthe! Jeg elsker at det er flere 5H fans der ute! Jeg var så heldig at jeg fikk fly til Frankfurt og se de live på 21-årsdagen min i fjor. Camilla og Lauren er helt rå! Jeg håper de kommer til Europa igjen slik at du også får sett dem live, for som du helt sikkert har sett på youtube er det et bra show 😊
      Elsker bloggen din!

    9. Jeg elsker å se på slike audition videoer, og de er jo så flinke til å synge! Jeg har noen favorittsnutter som jeg liker å se om og om igjen som jeg gjerne vil tipse deg om <3
      -Stevie McCrorie fra the voice uk 2015
      -Rion Page fra x factor USA
      -Rachel Potter fra x factor USA
      -Alex and Sierra fra x factor USA
      Jeg ser disse om og om igjen og blir aldri lei 🙂
      Ha en super onsdag videre Marthe! 🙂

    10. Åh Jai Waetford er så flink! Visste du at han nylig var i Norge? 🙂 Han har kommet ut med et nytt “album” eller EP som det heter, Heart Miles 🙂 Anbefales <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg