Six instagrams you must follow

@gypsea_lust
Lauren Bullen har en av de fineste instagramkontoene jeg vet om. Er det ei dame som har skjønt hvordan hun skal leve livet så er det vel henne. Kontoen hennes er proppfull av inspirasjon innen reise og livsstil-kategorien. I blant titter jeg også innom bloggen hennes på gypsealust.com. For noen nydelige destinasjoner hun plukker seg ut! Nå om dagen opppholder hun seg i Italia, og jeg får bare lyst til å hive meg på første fly tilbake selv.

@fashionedchicstyling 
Erica Hoida er en stylist og moteblogger som hver eneste dag inspirerer meg helt fra San Diego. Jeg elsker disse detalj-bildene hun daglig legger ut og skulle gjerne ranet hele skogarderoben hennes. Dere er bare nødt til å ta en titt! Jeg plukker ihvertfall stadig opp nye idéer til fhverdagsantrekkene mine her.

@talinegabriel
Håhåhå! Her snakker vi fristelser! -Også både gluten og sukkerfrie! Denne tobarnsmammaen lager noe av det diggeste jeg har sett på lenge. Det er ikke et matbilde jeg ikke lar meg friste av her.. Bare se på disse bananene på pinne! Hvorfor lagde ikke jeg dem så kule da jeg eksperimenterte med bananis?!

@lisaolssonblog
De fleste følger henne nok fra før, men til dere som ikke har fulgt med i timen… Lisaplace.se er bloggen som daglig må leses! Jenta tar som de andre store svenske bloggerne helt fantastiske bilder av både seg selv, klærene hun bærer, reisene hun drar på og det fine hjemmet sitt. Absolutt verdt å følge!

@wilderness_culture
Instagramkontoer som denne sitter jeg og dagdrømmer på så ofte jeg kan. Disse naturbildene minner meg litt om de norske fjellene, dalene og fjordene som jeg aldri har opplevd, og jeg får med en gang lyst til å pakke sekken og bare dra… I sommer har jeg bare bestemt meg for at jeg skal få fingeren ut og slå opp teltet på noen av de nydeligste steder av Norges land. Først og fremst vil jeg til Lofoten <3

@pepamack
Nok en inspirasjonskilde på foto og motefronten. Jeg vet ikke så mye om denne unge damen, annet enn at hun heter Petra og kommer fra australia, men hva mer trenger man å vite? Jeg elsker bildene hennes og følger henne enkelt og greit fordi jeg finner stilen enkel og elegant. Superinspirerende!

Det var seks av mine favoritter i feeden på instagram <3
Har du noen flere favoritter du vil dele med oss andre så er du hjertelig velkommen til det!

16 kommentarer

Siste innlegg