Lately i’ve been wearing

God morgen, mandag og ny uke! Står det bra til med dere? Jeg våknet opp og følte meg som verdens mest uthvilte i dag, så nå kjenner jeg at jeg er råklar for å ta den nye uken med storm. En bedre frokost er akkurat inntatt, og så fort morgen-bloggposten er publisert tripper jeg avgårde til treningssenteret. Selini og jeg har en avtalt svettetime før vi senere i ettermiddag skal nyte oss en time eller to på stranden. Yr melder for engangs skyld regn hele uken bortsett fra i dag, så da føler jeg på trangen til å tilbringe deler av mandagen utendørs <3



Ellers skal det faktisk bli GODT med litt regn nå! Motivasjonen og lysten til å sitte innendørs på hjemmekontoret øker som regel et hakk og to da, og det kjenner jeg skal bli heelt greit. Så lenge solen stråler i Stavanger når helgen kommer, for da skal jeg feire min nydelige bestemor sine 70 år med smørbrød og kaker! Ah, jeg gleder meg en HAU til å klemme på den fantastiske familien min igjen <3 Det er alt for lenge siden.
 


En annen ting som er alt for lenge siden er helt klart en oppsummering av mine siste antrekk! Hehe, her kommer et langt bildedryss fra mine siste favoritter. Liker at jeg har fulgt mitt lille mål om å kle meg i lyse, glade farger hele våren. Jeg tror nesten ikke jeg har gått til innkjøp av et eneste sort plagg, og det er så deilig! Ja til mer lyse toner, skjørt, hæler, kjoler og shorts. Denne sommeren skal bli helt knall på antrekksfronten skal jeg si dere! Jeg klikket hjem en hel hau av nye sommer og festkjoler fra nett forrige uke, så nå krysser jeg fingre og tær for at det kommer frem i en farlig fart. Gleder meg jo sånn til å vise dere alt <3



Kan dere ha en fin mandag så lenge? Så skrives vi igjen litt senere!
Har du et favorittantrekk blant disse så fortell meg gjerne hvilket det er <3

28 kommentarer

Siste innlegg