Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Denne uken har hatt flere små høydepunkt, men det første som popper opp i hodet mitt er faktisk filmkveldene som jeg hadde med Kristinemor. To kvelder satte vi oppå dynene i sengen og skeiet skikkelig ut med både sjokolade, saltsild, chips og dipp. Hihi, det er sånne små øyeblikk som minner meg om da vi først ble kjent for 10 år siden. Tenk at vi er like gode venner i dag! Gud så takknemlig jeg er for disse jentene mine <3 Jeg føler meg så godt tatt vare på hele tiden, og den følelsen unner jeg alle å kjenne på!

Ukens nedtur…. Fredagskvelden var egentlig veldig hyggelig (før det smalt) så her tror jeg faktisk jeg vil nevne den ikke fullt så brilliante idéen om å putte oppskjærte limebiter i blomsterkrukkene mine. Jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt som bord-dekor i stua, og gikk på mandag til innkjøp av roser og lime for 300 kroner.. Vel, til deg som lurte på om blomstene overlevde dette: To dager gikk det før rosene var ihjel-vissnet og limebitene så fulle av mugg at de lignet små sylteagurker på glass. Heh! Just don’t try it out.

Ukens cravings… En hund. En beagle-valp er alt jeg tenker på når jeg legger meg om kvelden. Ellers hadde det ikke vært feil med denne burgeren som jeg lagde oss til middag på onsdag. Hehe, fader så god den var!

Ukens behind the scenes… Å skulle prøve å ta idylliske bilder med en mathol hest er ingen lek! Er det noe det dyret har forstått så er det at det kan gjøre akkurat som det vil med meg. Annenhvert minutt Kristine skulle prøve og få tatt et fint foto av oss bestemte hesten seg for å ta matpause på nærmeste gress. Hun er jo mildt sagt litt sterkere enn meg så hva pokker kan jeg gjøre? HerreGUD som vi kranglet for å få disse bloggbildene.

Akkurat nå… Skal jeg gjøre meg klar til å være brudefotograf for en dag. Oh yes! Våre nærmeste naboer Ida og Vegard har giftet seg og etterspurt min hjelp denne søndagen, så en gang i ettermiddag tar vi turen ut til Hamresanden for å forevige romantikken <3 Hvis solen bare kan poppe frem blant skyene så tror jeg dette blir heeelt magisk. Kanskje det er det jeg skal satse på fremover? Leie meg ut som brudefotograf? Hmmm!

Ukens sang… Please don’t go av Joel Adams. Synes denne er helt nydelig!

Ukens film… “The prisoners”. FOR en film! Daniel og jeg så den sammen på.. nei, jeg husker ikke hvilken dag det var, men den var altså bare helt vanvittig bra. Vi leide den på Viaplay for 49 kroner og satte med hjertet i halsen i to og en halv time. Skuespillerne var fantastiske og hele handlingen var bare så gjennomført bra.
 

Denne må sees! Lov meg at det blir søndagsfilmen deres <3

6 kommentarer
    1. Kunne du ha delt det treningsprogrammet du har på et av de bildene? hadde vært så greit med litt inspirasjon nå rett før sommerferie.
      Ha en din dag!

    2. Så utrolig kjedelig at limen gjorde at blomstene visnet :-/
      Den hamburgeren så veldig god ut da (:
      Og er veldig glad i den sangen selv.
      Spennende at du skal være brudefotograf. Lykke til med det 😀

    3. Hei! Syntes det ser ut som du har gått ned noe i vekt den siste perioden, håper alt er bra med deg? <3 Ikke ment vondt, ble bare litt bekymret..

    4. Hahah ånei, kjipt at limen og blomstene ikke var en bra kombinasjon 😛 Prisoners er kjempebra, så den for noen år siden og var bare helt satt ut av hele filmen etterpå. Den gjorde et inntrykk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg