En ikke fullt så classy Borge på byen

Gud hjelpe meg for en pangstart på helgen… Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ha en bedagelig fredagskveld hjemme på sofaen, men da Selini sendte melding i åtte tiden og spurte om jeg var giret på en flaske vin, klarte jeg ikke å takke nei. -SÅ før jeg visste ordet av det satte vi begge to i stuen min og bare skravlet i fire timer til et fruktfat og fem for mange glass vin… Jeg pleier alltid å tåle én flaske på en hel kveld, men jeg hadde vel glemt å spise nok i går da? Maiskolber og vannmelon var alt jeg inntok til middag så omtrent med en gang vi kom oss til byen smalt det for lille Borge… La oss bare si at jeg lå rett ut på utestedets toalett fra midnatt til 01.00 som en annen fjortiss. Etter en time på det iskalde toalettgulvet var jeg så nedkjølt at tennene mine ville hoppe ut av munnen, så da måtte stakkars gode Selini nærmest bære meg ut derifra og inn på nærmeste kiosk for å kjøpe vann og mat til meg. Hun hadde også ringt til snilleste Andrea og bedt henne kjøre meg hjem, så etter en time på toalettet og 10 minutt på kiosken var det straka vegen hjem igjen for oss begge. Huff, at det går an!


Det var den idylliske fredagskvelden… Takk GUD for at jeg har verdens beste venner til å passe på meg når jeg i en alder av 24 tydeligvis ikke kjenner mine egne begrensninger. Jeg var sengeliggende med spybøtte ved siden av meg helt til klokken fem i ettermiddag, og inntil Daniel kom hjem og lagde tomatsuppe til meg tilbød jentene seg etter tur å komme med mat på døren min. Altså, jeg er verdens heldigste <3

  Heldigvis kom jeg meg akkurat tidsnok til kveldsdaten min med solstråla Kristina! Vi hadde egentlig planer om å ta en bloggers night out, men etter den fredagen ble det ikke annet enn brus på meg foråsidetsånn. Vi koste oss i halvannen time med blåskjell og skravling om sommer og fremtidsplaner <3 Gleder meg halvt ihjel til å lage en rekke minner med denne nydelige dama de neste månedene. Når to like eventyrlystne kvinnemennesker kommer sammen så er det jo bare å… lage eventyr! Denne sommeren skal altså bli så bra <3


Tusen takk for et oppløftende blåskjell-måltid <3 Det var trengende denne lørdagen!

15 kommentarer
    1. Usj, er så kjedelig det. Skjedde med meg sist jeg skulle på byen også. Da ble det litt for lite mat på meg, en del varme, og alkohol. Så en dårlig kombo. Ble støkk på vorset, og spydde en stund før jeg sovnet. Værste jeg har vært med på på lenge x)
      Blåskjell måltidet så godt ut da. Herlig med slike gode venner som stiller opp og tar vare på deg ^^

    2. Dere er så søte! Så dere i går, satt på samme restaurant. Jeg ser nå hvor mye tid som ligger bak bloggen, bare bildene som skal tas tar jo tid. Blir overrasket om maten deres ennå var varm når dere endelig kunne spise. Dere er virkelig like vakre i virkeligheten som på bloggen 🙂

    3. Henriette Celin: Huff, godt å høre at jeg ikke er alene <3 Håper det blir noen år til neste smell. Man lærer heldigvis å være litt mer forsiktig av slike skrekkopplevelser 🙂

    4. Kristine: Å for en herlig kommentar 😀 Tusen takk! Var det dere som satt rett bak oss? Hehe, nei vi er godt vandt med å spise halvkald mat, men det gjør ingenting. Elsker å knipse bilder vet du 😀 Håper dere var like fornøyde med middagen som oss!

    5. Haha, er like gammel som deg, og gikk på en sånn smell for noen helger tilbake. Assa, er det mulig? Hahaha

    6. hvilke produkt bruke du til farging av bryn?😃
      Likte godt bryn fasongen også ,syns det er så vanskelig å forme

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg