And that’s about how i do it

Jaja, så ble det en brukbar videosnutt ut av gårsdagens filming også! Hurra! Under her får dere (blant mine beste dansemoves) en liten beskrivelse av hvordan jeg krøller håret mitt til både hverdags og fest. Håper dere forstår noe som helst. Krølltangen min er altså fra Makestyle og det er den tykkeste modellen “Vol. 2 – Big curler”. Tror den koster rundt 1000 kroner. Helt genial om du ønsker store bølger og ikke rare korketrekkerkrøller <3
 

Hope you like it! Spør hvis dere lurer på noe <3

61 kommentarer
    1. Åh det var så gøy å se den på denne måten! Liker at du viser deg på en naturlig og usensurert måte, mye gøyere å se den ekte Marthe gjennom video og ikke gjennom et bilde:)

    2. Hahahaha du må være den råeste bloggeren jeg vet om! elsker at du er deg selv gjennom hele videoen og ikke har de typisk “bloggevideoene” med standard begynnelse og slutt!! Elsker dialekten din og du virker utrolig rå og snill tvers igjennom!! Du er og vil alltid være min favorittblogger marthe! <3 stå på fineste!! <33

    3. Hahah,du er helskjønn! Elsket slutten! Ogsåå lurer jeg på hvor shortsen er fra? Sykt fin farge! Ha en fin dag <3

    4. Åååååå Marthe ! Du er så utrolig morsom og skjønn <3 dogger deg bare mer og mer ! Kjekt at du byr så mye av deg selv <3 syke dancemoves 😉 kjempe kjekt med slike videoer ! Du er nydelig både på innsiden og utsiden ! <3 har ikke ord på hvor skjønn og pen du er ! Ha en nydelig helg søteste Marthe <3 Klem btw: hvor er antrekket fra ? <3

    5. For en herlig video! Helskjønn er du 😀 sier også ja takk til flere videoblogger! Du er en humørspreder <3 ha en fin helg

    6. Du er helt rå Marthe! Jeg digger deg og dine videoer så mye! Jeg elsker energien og gleden du sprer, du er fantastisk:D men hvor er shortsen fra? Den ligner nemlig veldig mye på min, som jeg har i svart:-) Ha en flott fredag, god helg<3

    7. Ååh, this made my day! Pleier ikke å kommentere, men dette skal du ha creds for^^ For ei solstråle du er, er så gøy å lese bloggen din:) Håper du får en fantastisk dag og helg 😀

    8. Så herlig video! Kunne du snakket litt stavangersk i en video en gang?Jeg er herfra selv, hadde vært gøy å høre deg snakke slik! 😀

    9. Det hadde vært spennende om du 1-4 ganger i mnd legger ut fine og billige plagg i kjedebutikkene som H&M, Gina Tricot, Bikbok, New Yorker, Lindex, Kappahl osv. Det passer til studenter eller de som ikke bruker mye penger pr plagg. Noen ganger er det vanskelig å finne godbitene eller vite hvordan man kan kombinere de med annet man allerede har i skapet, eller med andre billige plagg i de ulike butikkene 🙂

    10. Åå så utrolig herlig video og fysøren som jeg digger deg og energien din! Må virkelig ta med meg noen av de dansemoovsa på byen! Ha en utrolig fin dag kjære deg:)

    11. Det her var veldig annerledes og uvant side å se av deg! ELSKET det! Du har jo virkelig den kuleste personligheten, og virker mye mer penere i virkeligheten, ikke at du ikke var det fra før av gjennom bilder da 🙂

    12. Har lest bloggen din lenge men første gang jeg kommenterer! Du er så HERLIG! Digger deg! Du er den beste og mest jordnære bloggeren vi har i Norge <3

    13. T: Ja, det må jeg faktisk få til! Stavanger-dialekten min er blitt ganske så stusselig med årene, men det hadde vært moro med en dialekt-challenge eller noe i en videosnutt 😀

    14. Hedda Kalfoss: Hihi <3 Tusen takk Hedda! Hvordan gikk eksamen i dag? Kom du deg greit igjennom? 😀 Shortsen jeg har på meg her er fra Vero Moda. Kjøpte den i fjor sommer 🙂 Goood helg til deg også!

    15. Caroline: <3 Herlighet for et koselig kommentarfelt å komme hjem til. Tusen takk for gode ord Caroline! Blir så glad 🙂 Shortsen jeg har på meg her er fra Vero Moda og toppen fra Bikbok. 🙂 Goood helg til deg også!

    16. Kjempe morsom video, Marthe! Og resultatet ble veldig fint! Og forresten kjempefint antrekk! Hvor er shortsen fra?

    17. SV: Eksamen gikk helt greit. Det kunne gått bedre, men det var spørsmålene jeg fikk etter presentasjonen som jeg slet litt med å svare på. Men alt i alt, fikk jeg en 4’er og jeg er fornøyd i forhold til hva jeg presterte:-)

    18. Har aldri kommentert et blogg innlegg før.
      Men vil bare si at du fremstår som en så utrolig bra jente, med selvironi og som har bra fornuft:) Ser opp til deg. Elsker bloggen din. Og i tillegg er du helt utrolig vakker<3

    19. Hahah, beste hårvideo jeg noen gang har sett. Tror jeg så dansesnuttene minst 4 ganger elr no! Du er så utrolig herlig og skjønn! Ja takk til flere slike videoer Borge! 😀

    20. Åh, du er perfekt ass. Ikke sånn stalker, fjortissgreie, haha. Men du er såå herlig 🙂 Og så eeelsker jeg at du er “klapper” når du danser !! 😀

    21. Haha! Jeg liker deg, Marthe! Du er bare herlig 🙂 takk for fin video og en god latter etter en evig lang arbeidsdag! <3

    22. Haha, DIGGER DEG! Du er skikkelig kul og digger at du ikke tar deg selv så høytidelig og danser og tuller 😁👌

    23. Synd du stadig går nedover på topplisten. Når du blogger så er det veldig bra innlegg, men det blir kanskje litt ofte bloggpauser så flere enn meg går litt lei.

    24. Hahaha! “14 år enda?” 😀 lika dansinga di! Huska æ så en videoblogg me dæ førr nån år sia korr du starta videoen sekkert 14 ganga førr du syns at det va så kleint å snakke på video, men wæow! du e jo dritarti 😀
      Men ingen varmebeskyttar på håre først? 😮 wæææh

    25. Nå satt jeg med et bredt smil rundt munnen! Kjempegøy video!!! ❤️ Du er så utrolig kul 😀
      Vil mer en gjerne se flere blogg videoer av deg i fremtiden! Leser bloggen din hver dag ❤️

    26. Hahahahah du er fantastisk, Marthe!! Seier jatakk til fleire videoer der du byr på deg sjølv 😀 digga det!! Kor lenge har du forresten budd i Kristiansand? 🙂

    27. HAhaha! Eeelsker deg Marthe!! Har ikke ledd så mye av en video på lenge som jeg gjorde med denne! Håper du kan lage flere videoer 😀 Og for en fab kropp du har! #goals <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg