Antrekk – 070616

Meg: Danieeel? Har du lyst til å ta noen antrekksbilder i dag?
Daniel: NEI.
Meg: Har du kanskje mer lyst hvis jeg lager en suupergod middag etterpå?
Daniel: ……

– Sko fra Mango, Skjørt og jakke fra Gina Tricot, Topp fra Bikbok, Daniel Wellington Klokke –

-Og sånn ble det mat på bordet og antrekksbilder denne tirsdagen og! Noen ganger må man bare bestikke disse mannfolka på et vis.. Heldigvis var det ikke mer enn noen varme, hjemmelagde pitabrød som skulle til denne gang. Haha! Det er flere år siden sist jeg lagde meg det til middag, men himmel så bra det ble. Jeg må se å dele oppskriften med dere en annen dag, for disse MÅ dere prøve. luftige, store og gode <3 Mmm!

Nå får jeg snart besøk av Kristinemor igjen jeg! Vi hadde det så koselig på søndag at vi bare må ta en reprise med filmkveld og snoperier denne kvelden og. Daniel skal være hjemme og lese matte helt til leggetid så da låser vi oss inne på soverommet og ser på jentefilm under dynene akkurat som i gode gamledager da jeg bodde hjemme hos hu mor. Finstasen skal med andre ord byttes ut med kosedressen hvert øyeblikk. Må bare en tur på butikken for å kjøpe usunnheter først. Hihi! Kan ikke dere sende inn noen filmforslag til oss i mellomtiden da?

Det ville altså ha vært helt perfekt <3

32 kommentarer

Siste innlegg