Antrekk – 030616

Hei og hopp fra meg! Nå har Daniel og jeg mest sannynlig kommet frem til vår lille holme allerede vi! Jeg forhåndsskrev denne antrekksposten til dere i bilen på veien og rakk akkurat å bli ferdig til vi nådde “dekningsfri sone”. Puh! Nå gleder jeg meg bare helt vilt til et døgn uten pc, tilbrakt ved et ferskvann med min aller beste venn. Vi skal fiske vår egen middag i dag, så i kveld er det foliegrillet ørret som står på menyen med noen deilige, sprø grønnsaker til. Nom nom NOM! Ja til teltturer hver eneste helg fremover. Gradstokken viste 25 grader allerede til morgenen i dag, og på himmelen er det ikke en sky å se, så dette blir bare en knallfredag.

Jeg går glipp av den store idolfinalen da, men dere får heie frem Norah for meg i kveld! Jeg krysser ihvertfall alt jeg har for at det er hun som stikker av med seieren. <3 Marius er jo råflink han også, men av en eller annen grunn ender jeg alltid opp med å heie på jentene. Norah har jo vært helt RÅ i hele vår. Gleder meg allerede til å se reprisen i morgen kveld jeg. Dere får ha det fint så lenge. Bilder fra vår lille tur skal dere få lørdag kveld!

Shorts og smykker fra Vero Moda, Singlet fra Bikbok, Sko fra Bershka, Belte fra New Yorker

Alt av kommentarsvaring skal jeg også ta igjen i morgen!

17 kommentarer

Siste innlegg