En helaften med improteater

Riktig god mandagsmorgen fine dere! Her kommer en liten smakebit på den fine kvelden bestis og jeg hadde i går. Vi møttes klokken syv på Big Horn Steak house og nøt et alt for digg biffmåltid med vin og skravling til. To timer ble vi sittende og kose oss med maten, og da klokken slo ni beveget vi oss inn i nabolokalet hvor improteateret skulle finne sted. Hver eneste søndag klokken 21.00 holdes det et hysterisk morsomt, gratis humorshow på Charlies bar i Kristiansand, og disse guttene som opptrer er altså så morsomme at jeg ler meg gul og blå. Dere ta turen hit en kveld dere trenger en pause fra serietittingen! Superhyggelig er det.

– En helaften med middag, vin og improteater –

Annika: Jeg ser på ansiktet ditt at du har trent!
Marthe: *GLIS* Gjør du?!
Annika: Ja, nå er du bare kjempebrun og tynn.
Marthe: Eee..
Annika: Og muskuløs da! Nei dette hørtes ikke så snillt ut som jeg mente det..

Hahaha, hvis ikke Annika er verdens skjønneste så vet ikke jeg <3 Gleder meg allerede til å tilbringe noen timer på stranden med henne til uken. De melder jo strålende sol hver dag! Sonja kom forresten også innom på forestillingen i går, og he-rre-gud som jeg lo da hun ble dratt opp på scenen for å være delaktig i et av humor-numrene. Den jenta tar jo alt på strak arm og var rett og slett helt RÅ. Nei, jeg lo og lo og lo jeg.. For en kveld.

Beste avslutningen på uken! Nå skal jeg starte den nye med et møte hos Geir.

12 kommentarer
    1. Så bra kvelden ble så flott! improteater er liksom enten morsomt eller veldig kjedelig/mislykket. Godt det var så morsomt 😀
      Og maten dere spiste så helt sinnsykt god ut. Biff altså, ah, det er så deilig :3

    2. Liker tidlige innlegg fra deg 😀 Angående slike show så er det nettopp redselen for å bli dratt opp på scenen som hindrer meg i å gå. Var på latter i Oslo en gang og passet på å få seter så langt oppe fra scenen som mulig.

    3. Kathrine: Så hyggelig å høre! Skal definitivt bli flinkere på dette fremover 🙂 Ja, jeg ville heller aldri vært den som ble dratt opp, men synes det ER så gøy når venninnene blir det. Hihi! <3

    4. Så fin topp du har her, hvor er den fra 😀 Til den anonyme kommentaren over her syns jeg virkelig ikke det er din sak og si at Marte er tynn. Det er ikke noe man sier til folk, i likhet med at man ikke sier til noen at de begynner å bli feite, rett og slett 🙂

    5. Anna: Det er ikke så mye mer å vise altså! Det er bare gang og bad jeg ikke har delt bilder av og der ser det ikke noe særlig pent ut så det tenkte jeg å spare dere for. Hehe! Kan ikke pusse opp når vi bare leier så får heller vente til vi kjøper noe eget 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg