Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Gårsdagens klessalg var legendarisk. Virkelig! Ellers må jeg trekke frem mine siste dager på ferie. Vingårdsbesøket, de siste timene på stranda og rideturen Selini og jeg hadde like før hjemreisen. Fy søren så mange verdifulle minner jeg har fått den siste uken. Jeg er så GLAD for at jeg dro på denne jenteturen med to venniner som er nøyaktig like eventyrlystne som meg selv. Måtte en slik reise bli til en årlig tradisjon.

Ukens film… Daniel og jeg så en veldig bra komedie laget av Netflix i går. Den vil jeg absolutt anbefale dere! Det er ikke mange komedier jeg finner morsomme, men denne her var helt super. “The Do-over” heter den.

Ukens latter… Fikk jeg meg fredag kveld da jeg dro på kiwi for å fylle kjøleskapet og samtidig kjøpe inn handleposer til lørdagens klessalg. Slik gikk det for seg…

Kassemann: Vil du ha pose?
Marthe: Jatakk!
Kassemann: Hvor mange?
Marthe: 200!
Kassemann: Hæ?

Jeg forklarte at jeg skulle selge garderoben min, og i køen til kassa sto det en guttegjeng som ville dæve av latter da jeg slang bunken med poser på skuldra og gikk. Kassemannen orket selvfølgelig ikke å telle dem for meg, så jeg fikk i stedet utdelt langt flere enn 200 og klarte bare såvidt å få dem med meg i to omganger. Kall meg bare kiwipose-dama! Ikke fikk vi bruk for halvparten heller, så nå behøver jeg visst aldri be om pose noen sinne igjen.

Ukens cravings… Frukt og grønnsaker! Vannmelon, mango og sånne sprø små cherrytomater kan jeg spise på dagen lang. Jordbær også.. Mmm! Joe & The Juice sin jordbærsmoothie… Eller min egen <3

Ukens nedtur… Midt i den romantiske lørdagsmiddagen vår i går kom jeg på at jeg måtte dra på postkontoret for å hente noen varer til et betalt oppdrag denne søndagen. Jeg hadde akkurat tatt to glass vin og kunne ikke lengre kjøre, og ettersom varene var blitt sendt til mitt gamle postkontor var det ikke akkurat gåavstand heller, så klokken halv ti i går kveld dyttet jeg nesten litt gråtkvalt den deilige pastaen til sides, hev meg i en taxi, og kjørte til posten og hjem igjen før den stengte. Vips så var den romantiske kvelden blitt til kald pasta og noen j*velig dyre glass med vin. Heh, heldigvis var taxisjåføren av den spennende sorten og ikke en av dem som bare utveksler strofer om været. Takket være gode samtaler ble kjøreturen egentlig riktig så hyggelig.

Ukens bok… Calendar Girl – Forført! Denne må dere gå til innkjøp av i sommer og lese på stranden. Da skal jeg banne på at soltimene går fort.

Akkurat nå… Skal jeg ut på løpetur. Det ble minimalt med ferietrening så nå gleder jeg meg skikkelig til å komme i gang igjen! Ellers skal jeg oppdatere der, planlegge ukesmeny og blogginnlegg, og gjøre klart regnskapet til morgendagens møte med Geiremann. Tipper han blir glad for å høre at det ble null shopping på ferie!

Ha en DEILIG søndag alle sammen!

3 kommentarer
    1. Virkelig en fin uke du har hatt ^^
      Morsomt da du skulle ha 200 poser, haha x)
      En av mine cravings har helt klart vært jordbær og smoothie også (:
      Kjedelig at den romantiske kvelden ble litt dempet pga. du måtte hente de varene da :-/
      Måtte du ha en nydelig søndag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg