A day at Stintino Beach

Velkommen til Stintino beach! Jeg mener SE på dette stedet! Krystallklart vann så langt øye kan se, hvite, myke sandstrender og er et hav med en blåfarge som jeg ikke engang visste fantes.. Hadde jeg bare kunnet plukke bort alle turister som lå her så ville dette stedet ha vært paradis på jord. Jeg er så glad for at vi tilbrakte hele lørdagen vår her, for som vi koste oss! Temperaturen var så god at vi ble liggende i mange timer og bare sole oss, skravle, spise vannmelon og se utover disse vanvittige omgivelsene. Fy søren så bra ferielivet er..


Skal dere til Sardinia en gang i fremtiden så er det ingen tvil om at Stintino er verdt et besøk. Bare kjøreturen ut mellon gigantiske vindmøller, åkre og vingårder var en opplevelse i seg selv, så noter dere det ned med en eneste gang. Etter fire timer liggende ved vannkanten var vi så solbrente at vi bare måtte vende nesene våre hjemover, men lørdagskvelden på hotellet ble ikke så dum den heller! Mens jeg tok meg et bad i badebombe-vannet mitt dro nemlig Sonja ut til sentrum for å overraske oss med litt take away! Hihi, italiensk pizza til kveldsmat… JAtakk! Jeg hev innpå med tre stykker og sovnet som en engel når klokken slo midnatt.


– A day spent in Paradise –

Fint eller hva? Nå skal jeg klappe igjen pcen og dra for å vekke jentene på rommet. Vi har nok en nydelig soldag i vente og denne tenker vi faktisk å tilbringe på hotellområdet. Vi bor jo på et flott hotell med en privatstrand som vi bare såvidt har rukket å ta en titt på enda så formiddagen i dag går til soling og kajakkpadling her.

Ettermiddagen har vi ikke lagt klare planer for enda, men det står mellom grotte, fjelltopp eller vingårdsbesøk så vi får se! Spennende blir det uansett, tror dere ikke? Ville bare starte dagen med å dele et varmt bildedryss fra gårsdagen og ønske dere en strålende søndag. Håper helgen behandler dere bra <3



Ny, dag, nye eventyr <3 Denne ferien blir bare bedre og bedre…

24 kommentarer

Siste innlegg