Veien til en gyllen brunfarge

Annonse

Nå har jeg akkurat kommet inn døren fra nok en HET dag på stranden her. Hihi, fargen på huden begynner virkelig å sette seg og det blir jeg altså så glad for å se. Tenk at jeg kan komme hjem fra ferie og allerede være solbrun og klar for sommer! For en gledens følelse. Ville bare innom for å fortelle dere hemmeligheten bak denne brunfargen min. Jeg har gått på Betakaroten Vitamintilskudd siden våren 2012 og anbefalt dere disse tablettene to ganger tidligere (uannonsert) så dette er virkelig et produkt jeg har sverget til på sommerstid i mange år.

Årsaken til at jeg velger akkurat disse er enkelt og greit fordi det er det kraftigste, lovlige produktet på markedet. Hvorfor velge noe annet enn det beste når det er det som fungerer? Jeg har kjøpt og prøvd et annet merke fra apotek også en sommer jeg gikk tom, men disse hadde ikke i nærheten av samme effektive virkning så for den langvarige, dype, og gyllenbrune fargen tror jeg virkelig det er denne originale betakaroten-pakken som gjelder.

En pakke inneholder 60 tabletter og skal du på ferie eller bare ut i solen for å jakte på brunfargen generelt så anbefales det å ta 1 tablett daglig i 1-2 uker før solingen. Mer enn det behøves ikke, og da får du maks effekt. Tablettene fungerer nemlig selv når du ikke oppholder deg i solen ved å legge et drømmegrunnlag som huden din vil nyte kjempegodt av når du skal ut og få farge uten å bli brent. Når grunnlaget er satt fortsetter du med samme dose både under og etter soling slik at du tar vare på den fine fargen i mange uker etterpå. Ikke bare blir du raskere brun, men fargen blir jevnere, mer gyllen og sitter lengre også. Selv har jeg slitt litt med det at jeg ikke får så mye farge i ansiktet og på armene, og dette er noe betakaroten vitamintilskuddet har hjulpet meg med.

– 5 grunner til å bruke betakaroten –
♥ Studier viser at flere immunceller i kroppen blir aktive ved bruk av betakaroten
♥ Betakaroten kan motvirke soleksem og solbrenthet (Men ikke dropp solkremen av den grunn)
♥ Tablettene hjelper deg med å oppnå en naturlig, gyllenbrun farge som varer 
♥ De sterke antioksidantene tablettene inneholder beskytter huden mot tidlig aldring
♥ Også problemområder huden måtte ha får en jevn og dyp brunfarge

– Du behøver ikke å abonnere –
Ikke behøver du å bli abonnent ved å klikke hjem en pakke heller. Betakaroten Vitamintilskudd tilbyr også enkeltpakker og/eller sommerpakker hvor du kun mottar tabletter i postkassen sommerhalvåret. Her kan du gå inn på nettsiden og velge helt selv hvordan du vil gjøre det. Enkeltpakken koster 298kr og uansett hva du velger så er frakten gratis. Så vet dere det! -Og mer om tilbudene finner man på nettsiden deres HER.

Mange av dere går kanskje på tablettene allerede?
Jeg har ihvertfall en hel venninneflokk som gjør det <3

5 kommentarer
    1. har du prøvd good for me sin betakaroten? hva er forskjellen eventuelt fra denne til den du annonserer for nå?:)

    2. Charlotte: Heisann! Ja, det har jeg, men jeg foretrekker den originale betakarotenen. Jeg bruker Good for me sitt kosttilskudd (vitaminene de tilbyr) i perioder jeg føler kroppen trenger det, men av betakaroten har jeg brukt disse i fire år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg