Say hello to my new summer dress

Hei, og riktig god morgen! Solen skinner, livet smiler og om to små timer er sørlandstuttene på vei mot nordøst i Sardinia for å teste ut badestrendene i Olbia! Værmeldingen sier at det skal være seks grader varmere her, og ettersom kjøreturen bare er halvannen time unna tar vi den vi! Så får vi sett og opplevd enda en by her på øyen også. Herregud så praktisk det er med leiebil. Rett under 600kr betalte vi hver for å få denne lekkerbisken som hele uken kan ta oss hvor enn vi vil fra morgen til kveld. Altså, hvorfor har jeg aldri gjort dette på ferie før?

Jaja, over til min nye, fine fine sommerkjole! Har dere sett? Jeg vet ihvertfall av bestemor vil elske den. Vi har nemlig en sånn felles blonde-obsession. Helt siden jeg var 3 år gammel løp jeg rundt i bestemors hus og stjal små, blondeheklede duker for å… nei ikke kle meg opp i dem, men sove på dem. Surprise, surprise. I dag foretrekker jeg førstnevnte, og da jeg fikk øye på denne kjolen fra Vero Moda forrige uke, kunne jeg ikke dy meg.

– Sandalene og beltet er fra New Yorker –

599kr betalte jeg for kjolen. 199kr for sandalene. -Og begge er selvsagt pakket med på tur!
Ønsker dere alle en nydelig dag! Gleder meg allerede til å titte innom her igjen senere.

15 kommentarer

Siste innlegg