Uken som gikk…

Ukens glad-dag… Tirsdagen var bare gjennomført perfekt. Daniel dro på jobb klokken fem om morgenen to dager på rad for å få litt avspasering til å dra på stranda med meg i 25 varmegrader, og disse tirsdagstimene brukte vi så vanvittig godt! Vi spiste sushi på Hamresanden, solte oss, skravlet, spiste is, tok årets første fisketur, lagde en ordentlig GOD middag sammen og bare nøt oss i hverandres selskap helt til sene kvelden.

Ukens cravings…  Lomperuller med røkt laks, snøfrisk og ruccolasalat i! GUD så godt dette er. Oppskriften finner dere på bestis sin blogg HER. Det var hun som serverte meg det for første gang på torsdag. Nam!

Ukens høydepunkt… Forutenom to nydelige dager på stranda, må jeg trekke frem torsdagens syforening. Selini vertet oss så bra opp, skravla gikk som vanlig i ett og jeg bare storkoste meg med venninnegjengen.. Jeg kjenner at jeg får så vanvittig mye energi av å tilbringe tid med disse jentene. Vi er så BRA sammen! Alle og enhver har veldig forskjellig personlighet, og ingen av oss har egentlig valgt samme vei siden vi ble kjent på ungdomsskolen for 10 år siden, men det er det som gjør den lille gjengen vår så unik. Jeg er så takknemlig og glad for at vi er en gjeng som heier så på hverandre <3 Smilet mitt går nesten rundt når vi er sammen.

Ukens nedtur… På torsdag fikk jeg en pakke i posten fra min gamle utleier, som inneholdt hele seks inkassobrev fra en og samme Nelly-regning! Jeg bestilte meg noen bikinier til Dubaiferien vår i desember og vimsehode som jeg er, trodde jeg at regningen ble betalt samme dag som jeg klikket det hjem. Sånn har jeg jo gjort det i alle år! -Men denne gang hadde jeg huket av på “få regningen i posten” og ettersom jeg hadde glemt å endre adressen på Nelly har de sendt meg inkasso-purringer til min gamle utleier i flere måneder! For det første så er det jo flaut å ikke betale en så liten regning(!) og for det andre så ble det verdens undergang-tilstander i heimen.. Jeg bor med ordensmann Nr. 1, så dere kan tro det var dårlig stemning der jeg satte og åpnet den ene purringen etter den andre. “Du kommer aldri til å kunne ta opp noe huslån!” Jaja, nå er det betalt, og adressen endret. Mer kan jeg ikke gjøre.

Ukens latter… Nei, det må jo være mandagen det da.. Da jeg kom hjem med nytt treningstøy og Daniel komplimenterte meg for flott, ny bikini. Joda, shortsen var kort, men hvor feil kan man ta?

Ukens innkjøp… Den ferskenfargede kjolen som skal få erstatte bunaden på 17. mai i år, og enda en hvit blondemaxikjole som jeg dro med hjem fra Vero Moda på fredag. Denne skal jeg se å få vist dere gjennom noen fine feriebilder. Ellers booket jeg hotellrom i Oslo for min kjære og meg på 17. mai i går kveld! Tenkte det ville være hyggelig å tilbringe ihvertfall én natt sammen før det er min tur til å reise bort.

Ukens sang… Denne uken er det tre sanger som har gått på repeat om og om igjen. 1. “No” av Meghan Trainor 2. “Write on me” av Fifth Harmony 3. “All i Wanna Do” av Martin Jensen. Sistnevnte får jeg så sommerfølelse av at jeg bare vil hive meg på flyet til Sardinia med det samme. Tre dager til avreise nå. Wæææ!

Det var min uke raskere oppsummert!
Nå skal jeg hive meg ut på joggetur i finværet <3

29 kommentarer

Siste innlegg