Få et friskere hår på 30 dager

Annonse

God morgen store og små, jenter og gutter! I dag er det akkurat to måneder siden jeg tipset dere om Hair Care for aller første gang. -Tablettene jeg har slukt i flere måneder nå, for at håret mitt skal vokse seg friskt og langt. Dere som klikket hjem en pakke selv denne tirsdagen i mars, har dere merket noe forskjell på hårveksten? Nye babyhårstrå som kommer snikende frem ved pannen? Tykkere hår? Eller en hyppigere ettervekst?

Grunnen til at jeg spør er at jeg merker alt sammen på mitt eget hode, og selv om det er drit irriterende å måtte dra for og heise extention-festene mine hver fjerde uke i stedet for hver sjette, blir jeg så SYKT glad for å se at det skjer ting der oppe. Dette er jo grunnen til at jeg fremdeles tar meg bryet til å åpne Hair Care esken og legge to tabletter ved frokost-tallerkenen hver eneste morgen. Når jeg tar av hårfestene mine for godt om noen måneder så er drømmen å ha fått like langt og fyldig hår naturlig! Himmel for en gledens dag det skal bli.

– Et kosttilskudd som gir synlige resultater –

For dere som ikke fikk med dere mitt forrige innlegg så er Hair Care altså et kosttilskudd som består av biotin, sink, kobber, ølgjær, selen og hirse, og disse ingrediensene gjør at de nye hårstråene som vokser ut blir sunne og sterke. Du bør ta to tabletter daglig for å få full effekt, og selv merket jeg først hvilken forandring kosttilskuddet hadde på hårveksten min etter fire uker. Altså, en vanvittig ettervekst avslører virkningen min hver eneste måned, så jeg er ikke engang i tvil.. Jeg har vært skeptisk til mirakelserum og kostilskudd for både hår, vipper og bryn før, men tro det eller ei.. Det er noe der ute på markedet som fungerer. Er du en av dem som mister hår eller rett og slett bare føler det aldri blir lengre, mener jeg Hair Care tablettene virkelig er verdt et forsøk.

Første pakke får dere til 149 kr HER. Vanligvis koster de 249 kr (+ frakt) så på første levering får du altså 40%. Hair Care har også åpent kjøp på 30 dager, og selv om man blir abonnent ved første bestilling så kan dette sies opp når som helst. En pakke inneholder 60 tabletter og holder for en hel måneds bruk. Er det ikke verdt å teste ut for så og se om det gir den samme gode effekten som jeg og så utrolig mange andre har fått?

– Les mer om Hair Care og/eller bestill HER om dere vil –

20 kommentarer
    1. Får så lyst å prøve selv når jeg leser hvor fornøyd du og mange andre er! Eneste er jo at man da må farge etterveksten oftere. Noe som er litt dyrt og kjedelig. Men jeg tror jeg vil prøve dette, en eller annen gang. Bare ikke akkurat nå ;-P

    2. Det produktet virker veldig bra. Vurderer selv å prøve det!
      Men vokser de andre hårene på kroppen fortere og da, eller er det bare håret på hodet?? hehe, sikkert litt dumt spørsmål men… 😛
      Ønsker deg en fin dag videre!

    3. Marie Oma: Du, det har jeg ikke tenkt over! Jeg barberere meg hver tredje dag omtrent så det har jeg aldri lagt merke til, men hvem vet. Kanskje tablettene får disse hårene til å gro raskere også. Haha! Det skal jeg sjekke opp i faktisk <3 Tusen takk Marie. Det må du også ha. 🙂

    4. Hanna: Nei, det gjør jeg ikke. Jeg barberer meg ca hver tredje dag så jeg de rekker aldri å vokse noe særlig lange, men jeg har ikke sjekket opp i om tablettene fungerer på slike hår også, så det skal jeg finne ut av <3

    5. Du er så nydelig ! Elsker bloggen din skjønne snille Marthe ! Må spørre hvor den fine shortsen er fra ? Ha en flott kveld videre <3 klem

    6. Setter så storpris på at du er ærlig i forhold til produktene du tester, og ikke bare dikter opp noe for å tjene penger. Men vet du om disse hjelper til øyenbryn og vipper også? 🙂

    7. Dere som er redde for mer hår ellers på kroppen, dere har ingenting å frykte! Kroppshår får man på grunn av hormoner, og det er derfor gutter har skjegg f.eks – testostoron. Håret på hodet vokser mer av dette fordi det er masse b-vitaminer og mineraler. Faktisk er det jo tvert i mot slik at menn som mister hår på hodet ofte er veldig hårete ellers på kroppen på grunn av mannlige hormoner. Så dere har ingenting å frykte her jenter! Bare å tygge HAIRCARE og få drømmehåret 🙂

    8. Jeg har prøvd haircare siden september 2015, og jeg er fornøyd. Håret vokser kanskje 1-2 cm mer enn vanlig. Etterveksten blir fort lang nå, det merker andre også, de lurer på om jeg har farget håret mørkere, hahah! :’D Anbefaler å prøve disse, men da må du jammen ha tålmodighet også!

    9. Brutke det i nesten 6 mnd. Håret vokste ikke mere enn vanlig. Vare bortkasta penger… bloggere får jo disse pakkene gratis og blir betalt for å skrive om dem…

    10. Prøvd masse forskjellig for å få håret mitt til å vokse fortere, og ingenting har fungert like bra som haircare! Håret mitt vokser 1-2 cm mer i måneden. Det har definitivt blitt fyldigere også.

    11. Gått på desse tab siden sep 2015! Fått fantastisk hår, etterveksten må fargest mye oftere enn før, men gjee det er verdt det! Kommer til å ta desse tab leeeenge!
      Kjempefornøyd! Til og med frisøren kommeterte hårvekst og hår forandringen! HERLIG:-)

    12. Bare for å spørre om noe som egentlig ikke har noe med blogginnlegg å gjøre men…
      Hvor er genseren fra? :’D

    13. Må si at jeg har ikke merket noe til at håret mitt vokser raskere, men de hjelper hvertfall mot håravfall. Hadde en lang periode hvor jeg mistet mye hår, og det bare ble tynnere og tynnere. I dag mister jeg nesten ingenting, og merker at det er dukket opp mye nye babyhår i både pannen og ellers. Jeg er kjempefornøyd, og kommer difinitivt til å fortsette med disse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg