Antrekk – 130516

For en gjennomført bra dag jeg hadde i går! Det var så fint vær at jeg aldri kom meg hjem fra stallen! Haha, jeg hev meg på ridetur klokken 10.00 om morgenen og var ikke på vei hjem til leiligheten igjen før fire timer etterpå. -Så var det bare å hive seg i badekaret, lage litt wok til middag og hoppe avgårde på shoot med Annika! Vi hadde nemlig planlagt en fotodate før det var klart for månedens syforening. Det ble kanskje ikke det mest spenstige antrekket, men jeg viser det frem likevel jeg. Er så glad i denne blå Vero Moda genseren <3

Denne måneden var det Selinis crib syforeningen var satt til, og som hun vertet oss opp! Vi fikk deilig middag servert med sunn smoothie til dessert, skravlet i mange timer og avsluttet kvelden med filmen “The Great Gatsby” (som jeg selvfølgelig sovnet i). Vi var ikke hjemme før nærmere 01.00 i natt og ettersom det var 40 grader på soverommet *overdrivelselengeleve*, fikk jeg ikke sove før nærmere 02.00, så i dag kom jeg meg ikke opp fra sengen! Jeg lå og slumret i en hel time før jeg snurret alle Sweatshop episodene, gråt en skvett og kavet meg opp for å innta litt frokostgrøt. Tror bare jeg må innse at jeg ikke er laget for å være våken etter midnatt.

Jaja, har dere noe spennende på planen for helgen? Jeg har kun to ting jeg skal gjennomføre og det er 1. Koffertpakking og 2. Forhåndsskriving av blogginnlegg. Det er enda fem dager til avreise, men 17 mai kommer også til tirsdag og da regner jeg med jeg får det travelt med reising inn til hovedstaden og feiring med jentene mine, så denne helgen skal jeg bare sitte slavisk bak kontorpulten og skrive på innlegg. Vil så gjerne at bloggpostene for den kommende uken skal bli varierte, og ikke bare bestå av bikini og feriebilder, så om dere har noen ønsker her så er dette tiden for å sende dem inn! Glem forresten ikke å handle vin før klokken 18.00 i dag, dere som trenger det til tirsdag! Vinmonopolet har ikke åpent verken i morgen, på mandag eller tirsdag vet dere.

Ha en nydelig fredag! Vi skrives igjen litt senere i dag <3

13 kommentarer
    1. Anonym: Åh, de var superlekre! -Men jeg skulle gjerne hatt noen uten hæl. Jeg har et par i sort med hæl fra før, så jeg skulle gjerne hatt noen mer behagelig jeg kunne trasket rundt i på sightseeing, shopping eller den slags også 😀

    2. Kunne du hatt et innlegg med bilder som du ikke var helt heldig med? Hahah, om du skjønner.. 😛 Ha en fin, fin dag, Marthe <3

    3. En nydelig genser, og for noen lekre sko!
      Den syforeningen hørtes kjempe gøy ut. Kan skjønne det ble sene timer der 😉
      Jeg skal for det meste bare kose meg hjemme med familien i helgen ^^
      Ha en nydelig fredag og helg du også 😀

    4. Kjempefint antrekk! Høres ut som du storkoste deg i går. det håper jeg du har gjort i dag også! God helg, Marthe!
      Kunne du forresten tipse om dine favoritt- shopping nettsider en gang, om du handler av og til på nettet. Og trenger ikke bare vær klær og sånn!

    5. Du har en fantastisk blogg! Jeg er dessverre veldig dårlig på å kommentere, men jeg leser bloggen din hver dag.
      Du kunne jo for eksempel ha laget et innlegg om food prep, som gjør at det blir lettere å holde et sunt kosthold?:)
      Kos deg masse på 17.mai!

    6. Siden du så Sweatshop og hvordan H&M behandler leverandørene sine, blir du da å boikotte H&M og slutte å handle der?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg